Forum > Demolåtar
Mr G & Plinka - Jag drar härifrån
Harmonica mike:
Hallå gamla collabbare :wub:
Det här låter ju rockenroll och svänger grymt bra,lite högre sångvolym möjligen så kommer jag in för en lyssning till.
Lite sugen på musik igen då jag äntligen kan njuta av ljud i olika former efter sex månaders konvalecens.
Mike
Marsall:
Blev finfint med plinkas härliga sång ..skön effekt med miniekosången o hejjaropen där också ...Man lixom längtar till varje sångparti i tomrummen ..vill ha mer :D Blir finemangangers med nåt pinhål till upp på sången..
Gurano:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.12.2015, 11:21:49 ---Hallå gamla collabbare :wub:
Det här låter ju rockenroll och svänger grymt bra,lite högre sångvolym möjligen så kommer jag in för en lyssning till.
Lite sugen på musik igen då jag äntligen kan njuta av ljud i olika former efter sex månaders konvalecens.
Mike
--- Slut citat ---
Long time - no see ... men nu så :D
Kul att du gillar! Jag har nu höjt sången ett snäpp - hoppas att det räcker?
--- Citat från: Marsall skrivet 11.12.2015, 18:11:38 ---Blev finfint med plinkas härliga sång ..skön effekt med miniekosången o hejjaropen där också ...Man lixom längtar till varje sångparti i tomrummen ..vill ha mer :D Blir finemangangers med nåt pinhål till upp på sången..
--- Slut citat ---
Tackar - jo tycker oxå att ekot funkar :D
Höjde sången/leaden ett pinnhål nu
Tack båda för komment
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/JagDrarHarifran3.mp3[/mp3]
1up:
Härlig lekfull låt, bra driv som någon kommenterade, jag är förtjust i basen.
Lite renare ljudbild vore att önska om ni vill försöka på ett sådant sound.
Bra collab! :)
MaxB:
Ja, jag drar!
Kul med Plinkas lekfullhet!
Plinkas sång i början har för låg volym den eller de första raderna.
Texten hänger inte riktigt med i låtens rytmik, just där.
Tycker den sång-delen, borde göras om.
Hej då - hej då - hej då - hej då!
Kanonslut! Jag skrattar gott!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida