Forum > Demolåtar
Mr G & Plinka - Jag drar härifrån
Gurano:
Tänkte att det kanske finns någon/några som vill kollabba på denna?? Den går i 100 bpm.
Denna version saknar medvetet bas - tänkte att någon kanske ville lägga en basgång a la ... svängig funkrock ... eller vad ni nu tycker passar - fria händer :)
Och så kan man ju alltid sjunga på denna om man vill (som vanligt). Det går även att lägga på annat - säg bara till.
Skicka PM utifall ni vill göra något tillsammans :)
Uppdaterad 19/12 2015
Sättning
Gurano - Trummor
Gurano - Guror
Gurano - Bas
Gurano - E-bow
Plinka - Leadsång
Plinka - körer
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/JagDrarHarifran3.mp3[/mp3]
bow35:
Går denna att mixa???
Dividend:
Jag vill definitivt inte colabba, men det låter som en bra grund! Enkelt men skönt riff som spelas av elguran! I det som jag tror är versen..
I det som jag tror är refrängen låter gitarren inte lika bra.. :)
Marsall:
Fin grund ..med funkbas skulle det kunna bli en skön red hot chili p..låt .. med stråkar o allehanda ..en skön symphony..med sång ..vad som helst beroende på sätt.... bra initiativ där..:) jag håller på med en egen just som suger kraft ..hoppas det finns hungriga kr are som hoppar på...
Gurano:
--- Citat från: bow35 skrivet 22.11.2015, 08:45:28 ---Går denna att mixa???
--- Slut citat ---
Tack för att du lyssnat och sjungit till denna, men jag tror inte att den funkar i min låtidé av flera skäl.
--- Citat från: Dividend skrivet 22.11.2015, 10:13:41 ---Jag vill definitivt inte colabba, men det låter som en bra grund! Enkelt men skönt riff som spelas av elguran! I det som jag tror är versen..
I det som jag tror är refrängen låter gitarren inte lika bra.. :)
--- Slut citat ---
Ok då vet jag att du inte vill colabba :D
Tack för att du ändå tycker att grunden funkar.
--- Citat från: Marsall skrivet 22.11.2015, 10:51:57 ---Fin grund ..med funkbas skulle det kunna bli en skön red hot chili p..låt .. med stråkar o allehanda ..en skön symphony..med sång ..vad som helst beroende på sätt.... bra initiativ där..:) jag håller på med en egen just som suger kraft ..hoppas det finns hungriga kr are som hoppar på...
--- Slut citat ---
Tack. Vi får se om någon är öppen för att lägga en funkbas :D
och vad gäller collab i övrigt så får vi ser var vi landar s.a.s.
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida