Forum > Färdiga produktioner

Asti - Rest in peace (klar)

<< < (6/11) > >>

Eddi:
Oj har helt missat denna låt. Snackar vi om 1981 eller 2001 skitsamma orden är aktuella på alla oförätter än i dag. Nån sa Beatles jo varför inte Asti är väl mer mitt svar, Radioklar sa någon jo medhåll där  :D

Asti:

--- Citat från: Jambrains skrivet 29.12.2015, 00:41:04 ---Sen är jag men bättre sent än aldrig....
Det jag hört av dig tidigare har alltid varit av toppklass så även nu.
Inget att tillägga egentligen mer än att allt sitter på plats, såväl låt, text, framförande och mix.
Mycket bra jobbat!
Respect! som kidsen säger  ;)

--- Slut citat ---
Du får gärna vara hur sen du vill!  :D
Jättekul att du gillar låten!
Tack för din feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.12.2015, 00:57:42 ---Oj har helt missat denna låt. Snackar vi om 1981 eller 2001 skitsamma orden är aktuella på alla oförätter än i dag. Nån sa Beatles jo varför inte Asti är väl mer mitt svar, Radioklar sa någon jo medhåll där  :D

--- Slut citat ---
Ja, tyvärr är ju oförrätter och grymheter ständigt aktuella någonstans i världen...
Roligt att du gillar Eddi och tack för din feedback!
/Asti

zorrow:
Tack för ännu en kanonlåt! Du skrev en del om Beatles i en tidigare tråd. Du för arvet vidare, utan plagiat men med en egen och ytterst personlig känsla. Riktigt bra igen!

Asti:

--- Citat från: zorrow skrivet 30.12.2015, 19:05:47 ---Tack för ännu en kanonlåt! Du skrev en del om Beatles i en tidigare tråd. Du för arvet vidare, utan plagiat men med en egen och ytterst personlig känsla. Riktigt bra igen!

--- Slut citat ---
Tack för ännu en översvallande kommentar!  :)
Ja, tänk om det vore så att man kunde på något sätt bidra till att föra arvet till deras fantastiska låtskatt vidare!  :wub:
Det har ju kommit band i deras anda - 10CC, Squeeze m.fl, men man konstaterar alltid att originalet är bäst, vilket
säkert också har att göra med att musiken låg helt rätt i tiden när Beatles kom fram.
Väldigt roligt att du gillar låten! Hade ingen tanke på Beatles när jag gjorde den. Den kom till helt och hållet som en
reaktion på det hemska som skedde i Paris, där många oskyldiga fick sätta livet till. Undrar hur många terrordåd vi tvingas uppleva 2016... :(
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion