Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Ett så kallat

<< < (3/3)

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.11.2015, 20:07:33 ---ADHD:s nationalsång :lol: Som andra skrivit det händer saker hela tiden både musikaliskt och sångmässigt. Första gången jag hör Marsall "naken" och det ger ordentlig mersmak, du har ju en kanonstämma min vän - mer av det vill jag höra!!

--- Slut citat ---
Tack för komment - japp det händer grejor, vilket är meningen :D
Håller med! - Marsalls pipa funkar alldeles utmärkt

--- Citat från: Tokai skrivet 13.11.2015, 22:25:11 ---Sången borde nog upp några myrben på vissa ställem och är lite överstyrd. Asti hörde "millionär". Gjorde inte jag. Det här samarbetet verkar funka rätt bra. Men jag saknar nog lite mer struktur i det hela. Svårt att veta hur o vad... Hoppas man får höra en uppdatering.
Annorlunda och bra å på svenska finemang!

--- Slut citat ---
Tack för komment - ni är fler som säger att sången ska upp lite så jag får fixa det :D

--- Citat från: egghuvud skrivet 13.11.2015, 22:44:43 ---Tycker också att mixen låter bra. Det blir intensivt med det gitarrljudet men gissar att det är menat så. Bra jobbat.  :)

--- Slut citat ---
Tackar - jo guraljudet är nog som jag vill ha det

/Gurano

Plinka:
Kul samarbete, det händer mycket vilket gör att man kan lyssna många gånger och höra nya saker varje gång! Måste säga att Marsalls texter med hans tillhörande röst är riktigt roliga och bra och ger grym kryddning till dina alster! Reagerade på sångljudet på slutet i "Jag är så kallat..." Klipper det, distar det, eller vad är det? Eller är det bara i min lyssning?  :unsure:

Gurano:

--- Citat från: Plinka skrivet 15.11.2015, 11:49:11 ---Kul samarbete, det händer mycket vilket gör att man kan lyssna många gånger och höra nya saker varje gång! Måste säga att Marsalls texter med hans tillhörande röst är riktigt roliga och bra och ger grym kryddning till dina alster! Reagerade på sångljudet på slutet i "Jag är så kallat..." Klipper det, distar det, eller vad är det? Eller är det bara i min lyssning?  :unsure:

--- Slut citat ---
Tack för lyss å komment :D
Sången på slutet är svagt distat men det klipper inte i min lyssning,
Sedan har jag tyvärr lite sprak/knäppar här å där pga dåligt externt ljudkort.

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion