Forum > Demolåtar
Dividend - Arvo2
Plinka:
Läckert, och om man inte har tillgång till en stab med operavokalister så är ju detta grymt kul! Överlag låter det realistiskt, bara på vissa ställen låter det plugg...men om den hade funnits i en film hade man aldrig tänkt på något orealistsikt, utan bara dragits med i stämningen.
Dividend:
--- Citat från: Marsall skrivet 09.11.2015, 10:35:16 ---Jag hörde inte första versionen ..Men den här låter vemodig o fin ..Skulle verkligen passa som filmmusik till nån pampig o storslagen spännande riddarfilm tex .. Hör inga konstigheter i mina lurar ..skönt vemod! :)
--- Slut citat ---
Kul att höra! Tack för uppmuntrande kommentar! :)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.11.2015, 15:12:35 ---Härligt mysktiskt :P
Du kunde kanske dra ner lite på volymet på den ensamma bruden när hon tar i och hojtar högst. Den höga tonen hoppar lite ur spåret på nåt sätt....öh. Förstår du vad jag menar... t ex vid 86 på KR spelaren... och vid 134
Annars är detta ju hur coolt som helst. Gillas
/Space
--- Slut citat ---
Hej, tack för lyss. Håller nog med om bruden, inte vetat tidigare om det är ett velocity-relaterat problem eller bara är inbyggt eftersom högsta noterna upplevs som starkare? Åtminstone har jag tänkt det senare. :) Men tyder på velocity-problem då. Ska kolla dina tidsangivelser!
Tack!
--- Citat från: Plinka skrivet 15.11.2015, 12:20:01 ---Läckert, och om man inte har tillgång till en stab med operavokalister så är ju detta grymt kul! Överlag låter det realistiskt, bara på vissa ställen låter det plugg...men om den hade funnits i en film hade man aldrig tänkt på något orealistsikt, utan bara dragits med i stämningen.
--- Slut citat ---
Tack för uppmuntran! :D Det blir nog aldrig helt realistiskt och omöjligt att skilja från den riktiga varan. Kul att syssla med är det dock, instämmer!
Tack för din lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida