Forum > Demolåtar
Gurano - Ploj
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 01.11.2015, 15:02:53 ---Ballt med e-bow - hoppas Karl tar sig tid - skulle bli mycket intressant :D
--- Slut citat ---
Ja visste e e-bow kul :D
Fick den i present nu när jag fyllde år. Hade en i mina unga år men sålde den för jag behövde pengar ... dum som jag var.
Ja det skulle vara kul om Karl får tid till sång på denna
--- Citat från: Dividend skrivet 01.11.2015, 17:44:50 ---Trummorna kanske är lite för dominanta.
Bra sväng, jag hoppas också Karl lägger sång :D
Snyggt lirat! Låter lite som motörhead när de spelar punkig hårdrock. Kanske.. Litegrann i alla fall!
--- Slut citat ---
Jo nivåerna kan nog förbättras - tänkte se över det om/när det blir sång.
Motörhead - det hade jag inte på kartan - kul :D
/Gurano
Henric:
Tycker det låter nice, det hörs direkt att det är Gurano och det är bra med eget stuk! Lite sång på denna så kan det bli kanon!
Henric
Gurano:
--- Citat från: Henric skrivet 02.11.2015, 19:02:36 ---Tycker det låter nice, det hörs direkt att det är Gurano och det är bra med eget stuk! Lite sång på denna så kan det bli kanon!
Henric
--- Slut citat ---
Tackar - tar det som en komplimang att det låter som jag :D ... för det är tråkigt om det skulle låta som något som redan är gjort (har svårt för covers där man försöker landa så nära originalet som möjligt - förstår inte riktigt den poängen - färglöst enligt mig)
Jag hoppas oxå att det blir sång på denna.
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida