Forum > Färdiga produktioner

Asti - What's happening (klar)

<< < (2/6) > >>

Håkan Nilsson:
Mamas and the papas är oxå med. Bra låt o framförande som vanligt, du blir bara bättre.
Men virveltrumman tyckte jag var lite pappig, som när det blir fasfel på inspelning av ak trummor.

MaxB:
Det här är ett bra bidrag till nästa festival. Härlig komposition!
Har inte koll på assosiationerna till band.

Asti:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 28.10.2015, 18:46:51 ---Nejdå basen ligger perfekt i nivå, hos mig iallafall.   Orgeln hör jag bara i det absolut sista slutet, den kan du ju ha på refrängerna vilket skulle ge än mer 60-vibbar.   :wub:      /Fuzz

--- Slut citat ---
OK, då ska jag avvakta och se om någon annan tar upp det!
Orgeln gick fram väldigt bra via lurar i Cubase, men i PC-högtalarna försvinner dom nästan.....
Funderade faktiskt på att ta med den direkt i refrängerna, men ville få lite mer effekt när dom kommer in i slutet.  :)
Tack för uppföljande feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Bribedant skrivet 28.10.2015, 18:47:47 ---Väldigt snygg prodd. Helt flawless.

--- Slut citat ---
Roligt att du gillar prodden!
Tack för din feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 28.10.2015, 21:20:08 ---Mamas and the papas är oxå med. Bra låt o framförande som vanligt, du blir bara bättre.
Men virveltrumman tyckte jag var lite pappig, som när det blir fasfel på inspelning av ak trummor.

--- Slut citat ---
Oj, du hittar lite Mammas and Papas i det här!? Det har jag absolut inget emot, gillade dom också!
Roligt att du gillar låt och framförande! Ska lyssna på virvelkaggen och se vad jag kan göra.
Tack för feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion