Forum > Färdiga produktioner

Asti - What's happening (klar)

<< < (6/6)

MOMA:
En pärla! Att knåpa ihop en sådan här lätt och skön (och smart komponerad) sak är inte amatörernas disciplin. Att du sedan med en klockren mix får den att flyga så ledigt är 10 poäng. Väl lagda stämmor på gitarrerna där den stigande underifrån kommer in som extra kvalitetssäkring.  Älskar för övrigt stoppet i slutet. Kort okomplicerat - och sedan in med virveln innan man är igång igen.

Top noch!

MOMA

Asti:

--- Citat från: MOMA skrivet 03.11.2015, 21:28:26 ---En pärla! Att knåpa ihop en sådan här lätt och skön (och smart komponerad) sak är inte amatörernas disciplin. Att du sedan med en klockren mix får den att flyga så ledigt är 10 poäng. Väl lagda stämmor på gitarrerna där den stigande underifrån kommer in som extra kvalitetssäkring.  Älskar för övrigt stoppet i slutet. Kort okomplicerat - och sedan in med virveln innan man är igång igen.

Top noch!

MOMA

--- Slut citat ---
Jättekul att du gillar låt och mix!
Men amatör är och förblir jag!  :D
Tack för vänlig kommentar!
/Asti

Roffe H:
Hej Asti, var ett tag sedan jag skrev nåt på forumet, har fortfarande idétorka vad gäller spel och melodier....börjar med att lyssna runt så kanske kreativiteten återfinner sig. Simpelt är detta inte, tvärtom om. Mycket genuint och härligt 60-tals sound, vad är svårt att säga. Basen går fram på ett skönt sätt, fin sång, gillas!  :)
Roffe H

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 04.11.2015, 17:08:54 ---Hej Asti, var ett tag sedan jag skrev nåt på forumet, har fortfarande idétorka vad gäller spel och melodier....börjar med att lyssna runt så kanske kreativiteten återfinner sig. Simpelt är detta inte, tvärtom om. Mycket genuint och härligt 60-tals sound, vad är svårt att säga. Basen går fram på ett skönt sätt, fin sång, gillas!  :)
Roffe H

--- Slut citat ---
Hej Roffe! Kul att höra ifrån dig igen! Torkan släpper snart, var inte orolig.  :)
Roligt att du gillar min popdänga! Tack för dina tankar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion