Forum > Färdiga produktioner
Asti - What's happening (klar)
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2015, 21:34:01 ---Det här är ett bra bidrag till nästa festival. Härlig komposition!
--- Slut citat ---
Tack för det Max! :D
/Asti
Edit 2015-10-29: Som väl alla förstår kommer det här inte att vara ett bidrag i kommande festival! :)
Håkan Nilsson:
--- Citat från: Asti skrivet 28.10.2015, 21:40:22 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 28.10.2015, 21:20:08 ---Mamas and the papas är oxå med. Bra låt o framförande som vanligt, du blir bara bättre.
Men virveltrumman tyckte jag var lite pappig, som när det blir fasfel på inspelning av ak trummor.
--- Slut citat ---
Oj, du hittar lite Mammas and Papas i det här!? Det har jag absolut inget emot, gillade dom också!
Roligt att du gillar låt och framförande! Ska lyssna på virvelkaggen och se vad jag kan göra.
Tack för feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Ett gammalt välkänt trick är väl att boosta virveln lite vid 5.5 khz
Asti:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 28.10.2015, 21:44:23 ---
--- Citat från: Asti skrivet 28.10.2015, 21:40:22 ---
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 28.10.2015, 21:20:08 ---Mamas and the papas är oxå med. Bra låt o framförande som vanligt, du blir bara bättre.
Men virveltrumman tyckte jag var lite pappig, som när det blir fasfel på inspelning av ak trummor.
--- Slut citat ---
Oj, du hittar lite Mammas and Papas i det här!? Det har jag absolut inget emot, gillade dom också!
Roligt att du gillar låt och framförande! Ska lyssna på virvelkaggen och se vad jag kan göra.
Tack för feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
Ett gammalt välkänt trick är väl att boosta virveln lite vid 5.5 khz
--- Slut citat ---
OK, tack för tipset! :)
Henric:
Mkt bra -låter tidstypiskt 60-tal och samtidigt en lite rockigare Asti än vanligt! Arrangemanget och framförandet får högsta betyg!
Henric
Asti:
--- Citat från: Henric skrivet 29.10.2015, 19:47:10 ---Mkt bra -låter tidstypiskt 60-tal och samtidigt en lite rockigare Asti än vanligt! Arrangemanget och framförandet får högsta betyg!
Henric
--- Slut citat ---
Har försökt ett tag att göra låtar med lite mer fart och "tryck" än vad jag gjort tidigare.
Känns som att det behövs som omväxling till all dysterhet och tråkiga saker som händer runt omkring.
Tack för din feedback Henric!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida