Forum > Färdiga produktioner
MOMA – Please Tell Me Why – en lätt pastisch mix 2015
Asti:
Jag älskar det här! Inget oväntat, som får mig att hoppa till,
men mycket skickligt utfört och med en spelglädje som smittar av sig!
Fullt av 60-talsinfluenser i arr, melodi och harmonier. Väldigt fin sång som vanligt.
Vad gäller mixen tycker jag basen kunde upp rejält, nu uppfattar jag den knappt.
Jag lyssnar, njuter och ler igenkännande..... :)
/Asti
MOMA:
--- Citat från: Asti skrivet 27.10.2015, 11:11:22 ---Jag älskar det här! Inget oväntat, som får mig att hoppa till,
men mycket skickligt utfört och med en spelglädje som smittar av sig!
Fullt av 60-talsinfluenser i arr, melodi och harmonier. Väldigt fin sång som vanligt.
Vad gäller mixen tycker jag basen kunde upp rejält, nu uppfattar jag den knappt.
Jag lyssnar, njuter och ler igenkännande..... :)
/Asti
--- Slut citat ---
Bas....bas....den var ju här i morse...
Seriöst, så tror jag att undertecknad gick för långt med sitt lätta pop-sound. Basen kan def upp ett par tre decibel - det blir mycket mer tryck och tydligare nedgång på nyckelpartier. (pååååååt igen - upp med mixern:)
Tack för relevant (och så positiv) feedback!
MOMA
Marsall:
fin låt o visst liite mera bas skulle nog rama in den fina sången än mer O leadsången nån liiten milli till in the face med basen då som kramar om skulle nog sitta fint ..Jag gillart! :D
Eddi:
Nu har jag lyssnat på hela i studion och grattis det här är jättebra - beatlesslutet är innovativt trots att det finns sen tidigare GILLAR. Jag trodde det var en Digeridoo i början men hör nu att det är orgeln kul med flanger på guran också - ja skön låt :D
Henric:
Trevlig låt! Tycker spontant att leadsången skall upp något myrben, lite svårt att uppfatta orden här och där. Där är också något bakgrundsljud som går igenom lite väl mycket och tar fokus från sången, tror det är en gitarr med något padliknande ljud. Du sjunger bra och det låter poppigt och fint! Mina synpunkter bör klassifiserad som tycke och smak som Vi alla har olika! :rolleyes:
Mvh Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida