Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Isabella - Magic -

<< < (3/3)

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 20.10.2015, 21:17:49 ---Är hon 10? Inte 12? :unsure:

Jaja, snygg röst har hon. Tummen upp från mig med, för det nya arret som verkligen är bättre än den tidigare versionen (sorry Eddi :D )

Låter i princip radioklart, även om ett proffs (vilket inte jag är) säkert kan fila till produktionen upp 10% till.

Snyggt!

--- Slut citat ---
Hon är tio ännu och som sgt det var en första skoluppgift ville inte att den skulle bli en Lake Emerson Palmer det lär bli många läxor framöver so non putent taken.... :)

Bribedant:
Riktigt snyggt var detta. Förutom att jag gillar den där sångrösten (gissade fel ålder med rätt många år) som var det kul att höra ett så städat och väl-lirat backtrack.

MaxB:

--- Citat från: bjurte skrivet 21.10.2015, 01:23:36 ---Ja det gjorde du bra, läckert och passande arr. Enda gnället är att sången kunde få lite mer brilljans..

--- Slut citat ---
Det fick den inte. Hög tid att gå vidare.

--- Citat från: Eddi skrivet 21.10.2015, 01:45:38 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 20.10.2015, 21:17:49 ---Är hon 10? Inte 12? :unsure:
Jaja, snygg röst har hon. Tummen upp från mig med, för det nya arret som verkligen är bättre än den tidigare versionen (sorry Eddi :D )
Låter i princip radioklart, även om ett proffs (vilket inte jag är) säkert kan fila till produktionen upp 10% till. Snyggt!

--- Slut citat ---
Hon är tio ännu och som sgt det var en första skoluppgift ville inte att den skulle bli en Lake Emerson Palmer det lär bli många läxor framöver so non putent taken.... :)

--- Slut citat ---
Hon utvecklas hela tiden. Nästan vuxen nu

--- Citat från: Bribedant skrivet 21.10.2015, 04:43:23 ---Riktigt snyggt var detta. Förutom att jag gillar den där sångrösten (gissade fel ålder med rätt många år) som var det kul att höra ett så städat och väl-lirat backtrack.

--- Slut citat ---
Lite med nedlagd tid - på detta backtrack, måhända... Hon har en grym röst!

Roffe H:
Kanonbra, känsla för sång...snygg produktion.  :)
roffe h

Eddi:
Lite kul krock det här Isa tänker ju modernt när hon gör låten och MaxB lägger traditionellt arr. Skulle vara kul att ta en ny modern låt på topplistorna och strippa sången för att sedan göra ett traditionellt arr av. Musiken har nog inte ändrats bara ut/in-vecklats en aning.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion