Forum > Demolåtar
jTa - Swimming Trousers
John Isak:
--- Citat från: HasseFX skrivet 14.10.2015, 20:41:24 ---...underbart stycke! Ändra inget! :wub:
--- Slut citat ---
Tack HasseFX! :) Tror att jag kommer låta den vara som den är. Skulle säkert kunna ändra något, men låter nog bli, lite vis av erfarenhet... ;)
Eddi:
Såg den tidigare idag o tänkte att den här spar jag till nattningen är mitt inne i den nu och den lugnar verkligen ner en - skönt JT :)
John Isak:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.10.2015, 01:12:22 ---Såg den tidigare idag o tänkte att den här spar jag till nattningen är mitt inne i den nu och den lugnar verkligen ner en - skönt JT :)
--- Slut citat ---
Tack Eddi! :) Då fyller den sitt syfte på allra bästa sätt. :) Ingen billåt däremot. ;)
egghuvud:
Meditativt och bra. Snyggt med sådana där långa soundscapes. Har ingen kritik eller förslag på förändring faktiskt. Känns färdig. :)
John Isak:
--- Citat från: egghuvud skrivet 15.10.2015, 11:13:28 ---Meditativt och bra. Snyggt med sådana där långa soundscapes. Har ingen kritik eller förslag på förändring faktiskt. Känns färdig. :)
--- Slut citat ---
Tack egghuvud! :) Ibland är det skönt att gå tillbaka till "ursprunget" och bara låta tonerna komma. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida