Forum > Demolåtar

Eddi - Oktagon - nytt utkast med Blackie

<< < (3/4) > >>

Dividend:
Låter mycket bättre nu! Kul med svart gitarr som heter Blackie! :D

Asti:
Ja, nu låter den akustiska guran mycket bättre, fast lite för stark i mixen.
I alla fall där du spelar svepande med plektrum...
Vad är det för gitarr om man får fråga..?
/Asti

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 08.11.2015, 18:21:35 ---Shyrre!
Lite tungt med basregistret i gitarren. Vad kul att du har en stålsträngad akustisk gitarr.
Jag är glad för din skull också!

Kul, nu har jag tid att lyssna igen. Den låter 100 mil bättre än din numera pensionerade nylongura med metall...

Ser fram mot mer, även lugna grejer, där gitarren är huvudinstrumentet!

--- Slut citat ---
Ok jag har ställt tonkontrollen fullt på diskant så det får jag ducka med EQ då. 100 mil tja jo klart bättre då :D

--- Citat från: Dividend skrivet 08.11.2015, 21:13:29 ---Låter mycket bättre nu! Kul med svart gitarr som heter Blackie! :D

--- Slut citat ---
Tack. Jo jag tänkte vara lite avantgardisk med Blackie :wacko:

--- Citat från: Asti skrivet 08.11.2015, 21:22:29 ---Ja, nu låter den akustiska guran mycket bättre, fast lite för stark i mixen.
I alla fall där du spelar svepande med plektrum...
Vad är det för gitarr om man får fråga..?
/Asti

--- Slut citat ---

Ok får kolla volymen bättre nu gick det så snabbt så det är samma spår på allt. Jo det är en acke från Billebro som har kostat 1699:- nu sänkt till 990:-och då följde även en stämmare med Chord heter den, acken alltså :D

Marsall:
Blackie låter nice.. Hon kanske skulle tyglas liite ..får hålla in tyglarna på volym o kanske köra lite mindre rasp med plektrumet i början =förenla liret som jag även tror blir till det bättre också..Men volymen är nog största boven ..Keep guring"..Blir bra den här  :)

Gurano:
en ok grund men du måste fixa gura å annat. Efter att trummorna drar igång så blir de vid ca 15 riktigt mesiga. Detta måste bytas ut... MÅSTE :D
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion