Forum > Färdiga produktioner
Henric - Kärleksmagnet
Henric:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.10.2015, 13:50:44 ---Klurig rolig text på låten! Fungerar bra! Jag kan tänka mig att en rockigare röst också skulle göra texten och låten rättvisa.
Kul att du fixar texten och melodin själv! Gott!
--- Slut citat ---
Tack! Ja texten har blivit över förväntan så här långt, ska försöka finna tid att göra projektet färdigt - inte lätt när det lackar mot jul....
Rätt kul att yla själv ibland - man har ju den rösten man har! :lol:
Henric
Dividend:
Jättebra. Gillar skånskan också. Abbekås? :D Nästa gång jag sjunger ska jag sjunga på skånska..
Riktigt snygg mix och låt. :)
bjurte:
Svängigt och tajjl lirat, du är duktig du.. ;)
Får lite Electric Banana Band feeling av denna fast vuxnare text och Skaunskau.. :D
Eddi:
Vill inte, vill inte vill inte skriva .... men jag måste - jag tycker en svenska texten rediculerade din balla pop/rock grund,det vart mellanmjölk i mina öron - som sagt ville inte skriva så men den allestädes änglarockaren tog över och sa till mig på grov engelska att vara ärlig - Hencan klarar nog det och någon ändring lär det inte bli....... :D
Henric:
--- Citat från: Dividend skrivet 20.10.2015, 21:21:10 ---Jättebra. Gillar skånskan också. Abbekås? :D Nästa gång jag sjunger ska jag sjunga på skånska..
Riktigt snygg mix och låt. :)
--- Slut citat ---
Tack! Ska bara skriva lite mer text och sjunga in den tredje och sista delen och peta in ett gitarrsolo....
Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida