Forum > Färdiga produktioner
Henric - Kärleksmagnet
Eddi:
Nja vill hellre höra engelska och lite mer outspacat :D
Henric:
--- Citat från: Marsall skrivet 16.10.2015, 14:28:01 ---Bra Svensk rock igen Henrik ..Verssångerna sitter fint..Om du vill kör nån liten variation här o där på sångsättet i nån av verserna ? (Obs! Inget fel på dom nu )..Väntar spänt på reffen" Bra groove :D
--- Slut citat ---
Tack! Håller med dej ang variation - sång är det moment i processen som jag behärskar sämst....finns bara ett sätt att bli bättre och det är att sjunga mera! Just nu gillar jag att lira rock/pop och har fått för mej att jag ska försöka sjunga själv! Sen det där med att skriva texter är ju ett kapitel för sej själv - jag tror att man ska akta sej för att börja "analysera" innehållet i texterna för mycket.... :lol:
Henric
Henric:
--- Citat från: egghuvud skrivet 16.10.2015, 20:47:34 ---Jaså du sjunger på ärans och hjältarnas språk (d v s skånska). Jag gillar det. Lite vasst sångljud men annars passar din röst bra till kompet. Det är bara att köra på. Lite snygga körer på refrängen också så blir det jättebra. :)
--- Slut citat ---
Ja jag är från nordöstra Skåne från början så det är klingande Göinge mål du hör - äkta vara! B)
Funkar inte för mej att sjunga på Engelska, känns inte naturligt!
Kommer lite körer också vad det lider! :P
Henric
Henric:
--- Citat från: Eddi skrivet 16.10.2015, 20:56:30 ---Nja vill hellre höra engelska och lite mer outspacat :D
--- Slut citat ---
Tyvärr är Engelska inget alternativ för min del - funkar inte för mej!
Henric
MaxB:
Klurig rolig text på låten! Fungerar bra! Jag kan tänka mig att en rockigare röst också skulle göra texten och låten rättvisa.
Kul att du fixar texten och melodin själv! Gott!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida