Forum > Färdiga produktioner
Asti - So much at stake (klar)
Eddi:
Ja jag erkänner jag är en återfallslyssnare, jag har kämpat mot begäret men blir till slut tvungen att erkänna inför mig själv att sköna låtar bara måste lyssnas på igen och igen och denna utgör kriteriet med all aktningsvärdhet - fasen va bra den är Peter.... UPP MED TEXTEN I FÖRSTA - FAST DET HÖRS SÅ BRA NU ÄNDÅ.
EDDI T.F. ÅTERFALLSLYSSNARE AV RANG. Oj kom åt Caps Lock men det lär vara förslag på att det är dess dag i dag så......
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 23.10.2015, 23:13:12 ---Ja jag erkänner jag är en återfallslyssnare, jag har kämpat mot begäret men blir till slut tvungen att erkänna inför mig själv att sköna låtar bara måste lyssnas på igen och igen och denna utgör kriteriet med all aktningsvärdhet - fasen va bra den är Peter.... UPP MED TEXTEN I FÖRSTA - FAST DET HÖRS SÅ BRA NU ÄNDÅ.
EDDI T.F. ÅTERFALLSLYSSNARE AV RANG. Oj kom åt Caps Lock men det lär vara förslag på att det är dess dag i dag så......
--- Slut citat ---
Väldigt roligt att du gillar låten Eddi!
Tycker nog inte låten som komposition är bland mina bästa, men
prod- och mixmässigt är jag väldigt nöjd med den!
Tack för snälla ord! Ska lägga upp texten med caps lock på! :)
/Asti
Asti:
Har lagt upp texten nu efter Eddis önskemål.
Eddi:
Jo den är nog klar nu - det enda som sticker ut är small-time-profite som du själv nämnde men det är nog en bisak
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 31.10.2015, 03:37:03 ---Jo den är nog klar nu - det enda som sticker ut är small-time-profite som du själv nämnde men det är nog en bisak
--- Slut citat ---
Ja, det får nog passera, tror jag.
Tack för att du påminner mig! :)
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida