Forum > Färdiga produktioner

Asti - So much at stake (klar)

<< < (9/10) > >>

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 16.10.2015, 20:51:00 ---Jag hör inget i sista versionen som skulle vara bättre än i första posten, låter snarare grötigare. Skön låt..... :D

--- Slut citat ---
Tack Eddi, du förstärker min egen känsla!
/Asti

Henric:
Gillar den första mest - så det så!  B)

Asti:

--- Citat från: Henric skrivet 17.10.2015, 08:04:34 ---Gillar den första mest - så det så!  B)

--- Slut citat ---
Det var skönt att höra!  :)
Tack för comment!
/Asti

Dividend:
Har hört den här tidigare men har inte skrivit nåt (?)

Det låter asti och bra. Gillar det depp-drypande soundet du ofta kör med. Bra sjunget och bra mixad sång och texten går också fram. Dessutom :)

Kan inte komma på nåt förbättringsförslag, men det kanske var färdig? :) Fin låt! Och jag lyssnade på filen i spelaren i första inlägget, så om det finns andra versioner får jag återkomma i lätt whiskey-påverkat tillstånd och skriva nåt om dem också :)

Asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.10.2015, 06:19:50 ---Har hört den här tidigare men har inte skrivit nåt (?)

Det låter asti och bra. Gillar det depp-drypande soundet du ofta kör med. Bra sjunget och bra mixad sång och texten går också fram. Dessutom :)

Kan inte komma på nåt förbättringsförslag, men det kanske var färdig? :) Fin låt! Och jag lyssnade på filen i spelaren i första inlägget, så om det finns andra versioner får jag återkomma i lätt whiskey-påverkat tillstånd och skriva nåt om dem också :)

--- Slut citat ---
Jodå, du lyssnade på rätt version! :)
Kul att du gillar sång och mix!
Tack för feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion