Forum > Färdiga produktioner
Asti - So much at stake (klar)
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 16.10.2015, 20:51:00 ---Jag hör inget i sista versionen som skulle vara bättre än i första posten, låter snarare grötigare. Skön låt..... :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi, du förstärker min egen känsla!
/Asti
Henric:
Gillar den första mest - så det så! B)
Asti:
--- Citat från: Henric skrivet 17.10.2015, 08:04:34 ---Gillar den första mest - så det så! B)
--- Slut citat ---
Det var skönt att höra! :)
Tack för comment!
/Asti
Dividend:
Har hört den här tidigare men har inte skrivit nåt (?)
Det låter asti och bra. Gillar det depp-drypande soundet du ofta kör med. Bra sjunget och bra mixad sång och texten går också fram. Dessutom :)
Kan inte komma på nåt förbättringsförslag, men det kanske var färdig? :) Fin låt! Och jag lyssnade på filen i spelaren i första inlägget, så om det finns andra versioner får jag återkomma i lätt whiskey-påverkat tillstånd och skriva nåt om dem också :)
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 23.10.2015, 06:19:50 ---Har hört den här tidigare men har inte skrivit nåt (?)
Det låter asti och bra. Gillar det depp-drypande soundet du ofta kör med. Bra sjunget och bra mixad sång och texten går också fram. Dessutom :)
Kan inte komma på nåt förbättringsförslag, men det kanske var färdig? :) Fin låt! Och jag lyssnade på filen i spelaren i första inlägget, så om det finns andra versioner får jag återkomma i lätt whiskey-påverkat tillstånd och skriva nåt om dem också :)
--- Slut citat ---
Jodå, du lyssnade på rätt version! :)
Kul att du gillar sång och mix!
Tack för feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida