Forum > Färdiga produktioner
Asti - So much at stake (klar)
equality:
Låter väldigt bra! Gillar dina riviga låtar, intensiteten... Väldigt snyggt sound rakt igenom.
MOMA:
Återigen mycket bra - välproducerat, klockrent proffsigt lagda körer som kommer in precis där energin behövs och suggestivt svävande ljudbild med leaden på topp. Alltigenom kompetent in i minsta detalj. Och då - då kan det ibland bli tråkigt, som när studiomusiker slår sig samman och gör skinande perfekt västkustrock utan ett stråk mänsklig touch. Men inte här - här har man en skör ärlighet som faktiskt bär låten enda fram till slutet. Mycket härligt att höra!!!
MOMA
Asti:
--- Citat från: karl skrivet 11.10.2015, 18:20:09 ---får inte dom PFvibbar alla talar om (kanske inte Atom Heartmother ) men helt klart låter det Brittiskt men med en fräsch ådra bortom snällpopens Oasis och liknande...fantastiskt fin låt och sound du fått till...
Allt gott karl
--- Slut citat ---
"Brittiskt men med en fräsch ådra" - det suger jag åt mig! :)
Kul att du gillar låt och sound! Tack för din feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: equality skrivet 11.10.2015, 22:52:58 ---Låter väldigt bra! Gillar dina riviga låtar, intensiteten... Väldigt snyggt sound rakt igenom.
--- Slut citat ---
Jaså Eq, du hinner med lite musik ibland ändå? :)
Trodde du fått pippi på att fota. B)
Men det är fantastiska bilder du får till, det måste jag erkänna!
Roligt att tycker det låter bra! Det är väldigt kul att försöka bygga lite större
ljudlandskap i kontrast till de mer akustiska låtarna. Det svåraste är sången,
jag har tyvärr lite för svag röst för den här typen av låtar.
Tack för din feedback och skulle gärna vilja höra mer musik från dig här!
/Asti
Asti:
--- Citat från: MOMA skrivet 12.10.2015, 10:06:00 ---Återigen mycket bra - välproducerat, klockrent proffsigt lagda körer som kommer in precis där energin behövs och suggestivt svävande ljudbild med leaden på topp. Alltigenom kompetent in i minsta detalj. Och då - då kan det ibland bli tråkigt, som när studiomusiker slår sig samman och gör skinande perfekt västkustrock utan ett stråk mänsklig touch. Men inte här - här har man en skör ärlighet som faktiskt bär låten enda fram till slutet. Mycket härligt att höra!!!
MOMA
--- Slut citat ---
Här la jag mycket jobb på att försöka få till en snygg, fyllig ljudbild och då är det kanske
lätt hänt att det blir lite för polerat och tråkigt. Skönt om jag inte föll i den gropen. :)
Kören i versen kom till ganska sent. Det var vid en genomlyssning jag plötsligt hörde den för mig,
så den föll sig naturligt att lägga dit. Roligt att du gillar och även hittar en "skör ärlighet"! :)
Tack för din feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida