Forum > Färdiga produktioner
Plinka -Fönster 2015
Plinka:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.11.2015, 09:57:23 ---Välgjord. Inte riktigt min kopp te... men skön låt i alla fall. Först tyckte jag trummorna lätt "papp-låda" men mot slutet av låten störde det inte mig längre. Skönt att vi alla inte gör likadan musik ^_^
//Space
--- Slut citat ---
Tack för lyss och tyck! Ja visst är det gott att vi är olika och gör olika :D Detta är egentligen inte heller min "typ", men har jag fått en idé att experimentera med så måste jag testa!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.11.2015, 19:14:24 ---JA!! Nu blev lead-sången mer vässad och texten kommer fram så mycket bättre, för den sistnämnda är viktig här!
Gillar jättemycket!
:rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Tusen tack Marre! Tack för dina alltid så vässade öron :P
--- Citat från: Asti skrivet 16.11.2015, 19:30:51 ---Skitbra! Nu är nivåerna bra och sången perfekt!
Arret är suveränt - sparsmakat men fantasifullt.
För tankarna till Barbro Hörberg men även till Hansson de Wolfe....
/Asti
--- Slut citat ---
Vad bra!! Tack för att du lyssnade ännu en gång!
--- Citat från: MaxB skrivet 16.11.2015, 23:18:27 ---Kul det var ett tag sen jag lyssnade på det. Nu associerar jag till gruppen Kaipa och det är inte dåligt i mina öron.
Härligt Plinka!
--- Slut citat ---
Tack Max! Kul att höra, tack för att du lyssnade igen!
Marsall:
Jag tycker du skall jag göra fler låtar i denna anda ..när du får mer tid ..jag tycker du är klockren i denna genre ..håll kvar vid detta.. :) Ja gör grejjer på sidan av också såklart! :D ..Rock on"#
Plinka:
--- Citat från: Marsall skrivet 17.11.2015, 17:24:08 ---Jag tycker du skall jag göra fler låtar i denna anda ..när du får mer tid ..jag tycker du är klockren i denna genre ..håll kvar vid detta.. :) Ja gör grejjer på sidan av också såklart! :D ..Rock on"#
--- Slut citat ---
Jaha, vad kul ändå, att ett sånt här experiment kan bli något som jag ska fortsätta med :D Tack för det! Rock on tebax!
Plinka:
La en förhoppningsvis sista hand vid mix och master...hoppas jag är nöjd nu även efter ett tag... :rolleyes:
stajo:
Bra och kul text. Jag gillar också melodin, känns väldigt naturlig men görs också spännande med ibland lite oväntade gångar.
Tyckte väl inte om sångljudet men förstår att det är en del av paketet.
Gott, jag har inte facebook :ph34r:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida