Forum > Demolåtar

Gurano, Eddi, Plinka & Marsall - Inspiration Man

<< < (6/8) > >>

egghuvud:
Kanske du kunde lägga till lite fler ackord?  :D Nä jag bara skojar. Tycker att du väl får fram den repetitiva känslan som du var ute efter.

Möjligen skulle jag stegra intensiteten efter ett tag. Kanske även här lite tyngre trummor mot slutet som accentuerar beatet. Det var mina spontana tankar.

eggs

Gurano:

--- Citat från: egghuvud skrivet 01.10.2015, 11:24:23 ---Kanske du kunde lägga till lite fler ackord?  :D Nä jag bara skojar. Tycker att du väl får fram den repetitiva känslan som du var ute efter.

Möjligen skulle jag stegra intensiteten efter ett tag. Kanske även här lite tyngre trummor mot slutet som accentuerar beatet. Det var mina spontana tankar.

eggs

--- Slut citat ---
Ska kolla över trummorna men jag väntar nog med det till jag ev har sång framöver.
/Gurano

Henric:
Hej!

Goa gitarrer och det hörs vem som spelar! En kaxig svensk text i stil med t ex Mats Ronander och lite munspel t ex sen är du nog hemma!

Mvh Henric

Gurano:

--- Citat från: Henric skrivet 04.10.2015, 08:36:20 ---Hej!

Goa gitarrer och det hörs vem som spelar! En kaxig svensk text i stil med t ex Mats Ronander och lite munspel t ex sen är du nog hemma!

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Tackar - bra att man hör vem som spelar, annars hade jag blivit orolig :)
Sång är nog på G tror jag :)
/G

Kornstad:
Det känns som att du uppnått precis det du hade tänkt dig.
Gillade detta även om jag också tycker att det blev lite långt.

MEN jag tycker inte att det är nödvändigt att byta ackord.
Jag hade nog hellre lekt mer med dynamiken i låter och låta instrument försvinna emellanåt, låta den där arp-guran ligga lite mer själv och "naken" igen en bit in i låten, för att sedan låta övriga komma tillbaks och få låten att växa igen.

Jag saknar inte heller sång till detta utan gillade det instrumentalt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion