Forum > Demolåtar

Gurano, Eddi, Plinka & Marsall - Inspiration Man

<< < (5/8) > >>

MaxB:

--- Citat från: Dividend skrivet 27.09.2015, 22:14:05 ---Det är klart tilltalande, första halvan. :) Sång (eller nytt riff/nya ackord som biomoib sa) krävs för att upprätthålla intresset för de flesta

--- Slut citat ---

Det blir inga nya ackord!

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.09.2015, 22:49:12 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 27.09.2015, 22:14:05 ---Det är klart tilltalande, första halvan. :) Sång (eller nytt riff/nya ackord som biomoib sa) krävs för att upprätthålla intresset för de flesta

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Vet inte om du inte själv har märkt det men du är rätt tjatig - förlika dig med att jag inte vill ha fler ackord.

--- Citat från: Dividend skrivet 27.09.2015, 22:14:05 ---Guraniskt och kubistiskt och en smula impressionistiskt.

Det är klart tilltalande, första halvan. :) Sång (eller nytt riff/nya ackord som biomoib sa) krävs för att upprätthålla intresset för de flesta, tror jag.

Klart fin mix, även om saker i bilden kan göras tydligare. Bra gitarrljud du har nuförtiden, förresten!

--- Slut citat ---
Tack för svar - kul att du gillar delar - det blir inga fler ackord men troligen/sannolikt sång
Kul att du gillar mixen men den går säkert att få bättre som du skriver - tar gärna emot tips.
/G

/Gurano

MaxB:

--- Citat från: Gurano skrivet 27.09.2015, 22:57:17 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Vet inte om du inte själv har märkt det men du är rätt tjatig - förlika dig med att jag inte vill ha fler ackord.

--- Slut citat ---

Jag vet. Trots det fortsätter tipsen om ackordsbyte. Just saying...  :wub:

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.09.2015, 07:20:18 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 27.09.2015, 22:57:17 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Jag vet. Trots det fortsätter tipsen om ackordsbyte. Just saying...  :wub:

--- Slut citat ---
Troll-liknande egenskaper. Passa dig så du inte faller in i den fållan.

MaxB:
Ja, jag ska lägga av nu. Kanske är mitt ihärdiga svarande ett resultat av en frustrerad musikersjäl, som fick alldeles för lite tid över till musikskapande nu i helgen, i kombination med att jag verkligen gick igång på sång i den initiala delen och såg potentialen med, du vet vad...

Men nu lägger jag av och andra tar vid.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion