Forum > Demolåtar

Dividend - Nordiskt ljus Db

(1/3) > >>

Dividend:
NY VERSION! 150924  4 minuter nu... I princip klar

Ukast på stycke 7 i min svit av stycken för fiol, cello, piano och klarinett.

Har ni några tankar? Tack isåfall, för det har inte jag. De tog slut i måndags. ;)

biomoib:
Detta är stillsamt och vackert i mina öron. Min enda kommentar och det är utan att ha hört de andra delarna att det kanske skulle finnas plats för något som stack ut lite, ett crescendo, en paus ett ritardando eller något som ökar spänningen på något sätt. Kanske har du det i de andra delarna så att detta stycke fungerar som en andhämtningspaus.

Dividend:
Du har rätt om saker som sticker ut. Den här blir säkert 3-4-5 minuter längre, beroende på.

De andra delarna är inte alla klara, men de ät tänkta att vara fristående och ha en självständig karaktär.

Men STORT TACK för dina tankar och förslag!

Dividend:
NY VERSION! 150924  4 minuter nu...

Ukast på stycke 7 i min svit av stycken för fiol, cello, piano och klarinett.

Har ni några tankar? Tack isåfall, för det har inte jag. De tog slut i måndags. ;)

Plinka:
Jadu, så flödande, avstressande och skönt  :wub: Hittar verkligen ingenting att klaga på, fick en stund en tanke om en svag lika svävande kör i bakgrunden på vissa ställen, men nej, det behövs inte alls kom jag på sen! Den är färdig och fantastiskt vacker som den är. Tack för din ljuva musik!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion