Forum > Färdiga produktioner
Asti feat bjurte - Bloodstain on my collar (klar)
zorrow:
Min son kom förbi. Lyssnade på denna låt. Han gillade direkt och effekten var att han tog tillbaka sitt elpiano till sitt rum från min studio. Han sjunger i kör och spelar piano men har på senare tid tröttnat på pianot. Att lyssna till din låt gjorde skillnad. Jag tror att han nu förstår vad musik kan förmedla och hoppas och tror att han skall hitta tillbaka till musiken. Tack Asti!
Asti:
--- Citat från: zorrow skrivet 20.11.2015, 22:50:14 ---Min son kom förbi. Lyssnade på denna låt. Han gillade direkt och effekten var att han tog tillbaka sitt elpiano till sitt rum från min studio. Han sjunger i kör och spelar piano men har på senare tid tröttnat på pianot. Att lyssna till din låt gjorde skillnad. Jag tror att han nu förstår vad musik kan förmedla och hoppas och tror att han skall hitta tillbaka till musiken. Tack Asti!
--- Slut citat ---
Oj vad kul! Den bästa feedbacken jag fått nånsin tror jag! :wub:
Hoppas intresset för musiken och pianospelet håller i sig!
Tack, det här ger mig massor med ny motivation och inspiration. :)
/Asti
Eddi:
Jag kommer ihåg ett projekt vi gjorde tillsammans där du vägrade att "skrika" det funkade bra ändå eftersom jag "skrek" men i den här låten ligger du faktiskt högre kan jag konstatera på "Theres a bloodstain on my....." Det måste ju ha inneburit att du har utvecklat dig sångmässigt :D Det gillar jag :D
MaxB:
Den är riktigt relaxad i stilen och bra!
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 21.11.2015, 01:37:41 ---Jag kommer ihåg ett projekt vi gjorde tillsammans där du vägrade att "skrika" det funkade bra ändå eftersom jag "skrek" men i den här låten ligger du faktiskt högre kan jag konstatera på "Theres a bloodstain on my....." Det måste ju ha inneburit att du har utvecklat dig sångmässigt :D Det gillar jag :D
--- Slut citat ---
Jomen jag har spelat in en del "ösigare" låtar på sistone, som kräver starkare sång,
så då har jag åtminstone försökt! :) Fast du skriker bättre Eddi! :D
Tror inte jag utvecklats sångmässigt... :unsure:
Just i denna låten var det väl inte så skrikigt...? Det var nog mer musiken som byggdes
upp till ett crescendo i slutet...
Tack för feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida