Forum > Färdiga produktioner

Asti feat bjurte - Bloodstain on my collar (klar)

<< < (14/17) > >>

Kornstad:
Riktigt bra mannen!
Har alltid höga förväntningar när jag lyssnar på dina alster och jag blev inte besviken idag heller.     :)

Tycker att låten sitter som en smäck.
Enda jag kanske skulle kunna nämna är att sologuran ligger lite högt i mina små datorhögtalare, men lyssnar jag i stereon eller i bilen så upplever jag det inte på samma sätt.
Klockrent!

Marsall:
Bra solo o bjurten MEN kanske liiite nära in the face i ljudet då ..skulle vilja själv ha det mera smälltaq in typ ..o sången längre kvar i låten ..But its only me då.. Bra blev de!  :)

jonnerstone:

--- Citat från: Marsall skrivet 05.10.2015, 14:43:58 ---Bra solo o bjurten MEN kanske liiite nära in the face i ljudet då ..skulle vilja själv ha det mera smälltaq in typ ..o sången längre kvar i låten ..But its only me då.. Bra blev de!  :)

--- Slut citat ---

Håller med här ang. sologuran efter några lyssningar. Ljudet är bra och bra spelat likaså, men det lite ovanpå det övriga. Runda av toppen lite och ytterligare reverb/delay samt dra ner ett klick i volym så hamnar det nog där det ska  :)

Asti:
Tack Kornstad, Marsall och jonnerstone för er feedback!
Har nu sänkt sologitarren något och lagt på lite extra reverb och delay.
Bättre så här? Tycker själv att den smälter in bättre nu.
/Asti

zorrow:
Nu missade jag förra versionen men detta låter kanon! Bjurtes känsliga fingrar och harmonier gör en perfekt avslutning på en kanonlåt. I mina lurar är mixen en aning låg totalt sett men jag är kanske van vid volymmaxning... och ingen stor grej. (Varför skall jag alltid komma med småpill... :wacko:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion