Forum > Färdiga produktioner
Asti feat bjurte - Bloodstain on my collar (klar)
Asti:
--- Citat från: pxm skrivet 28.09.2015, 18:44:43 ---Ah, :) jag hörde Em i mitt huvud att solo till, p5;an så jag var inte helt ute och cyklade i a f !! :)
mvh
--- Slut citat ---
Nej, det var en närbesläktad tonart! :)
Asti:
Lägger upp en version med förlängt slut och eget gitarrsolo i väntan på ett bättre solo.
La på några fler instrument för att försöka få till ett crescendo och lite "wall of sound"! :)
Funkar det?
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 29.09.2015, 16:18:40 ---Lägger upp en version med förlängt slut och eget gitarrsolo i väntan på ett bättre solo.
La på några fler instrument för att försöka få till ett crescendo och lite "wall of sound"! :)
Funkar det?
--- Slut citat ---
Skönt så här! Om du inte redan beställt ett solo tycker jag det egna är bra nog. Ditt solo understryker också det ruffa, som texten förmedlar.
Fuzzbub:
:wub: Så himla bra. Perfekt med solot på slutet, behåll det! Det fungerar bra som det är även om solot kan vara en liiiten aning högt och en aaaaaaning för torrt men det är väldigt små petitesser. Grym låt och produktion!
F.ö. känner att den här låten måste spridas på något sätt. Du får göra en platta i den här andan helt enkelt Asti. :)
-Eller åtminstone göra reklam för KR med den. Jag länkar gärna.
/Fuzzbub
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 30.09.2015, 09:19:33 ---
--- Citat från: Asti skrivet 29.09.2015, 16:18:40 ---Lägger upp en version med förlängt slut och eget gitarrsolo i väntan på ett bättre solo.
Funkar det?
--- Slut citat ---
Skönt så här! Om du inte redan beställt ett solo tycker jag det egna är bra nog. Ditt solo understryker också det ruffa, som texten förmedlar.
--- Slut citat ---
Jag försökte få till ett solo med en lite "stökig" avslutning, som förstärker budskapet i låten.
Väntar med spänning på ett solo från en duktig gitarrist! :)
Tack för trägen feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida