Forum > Färdiga produktioner
Asti feat bjurte - Bloodstain on my collar (klar)
MaxB:
Otajt sång kan det vara, med tanke på hur tajt du sjunger. Men om en annan skulle sjunga så här bra skulle man inte snacka om otajt.
Does that make sense?
Du som är så bra kan tajta mer.
Nån annan skulle inte fixa det...
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.09.2015, 20:29:13 ---Otajt sång kan det vara, med tanke på hur tajt du sjunger. Men om en annan skulle sjunga så här bra skulle man inte snacka om otajt.
Does that make sense?
Du som är så bra kan tajta mer.
Nån annan skulle inte fixa det...
--- Slut citat ---
Nej, det tror jag inte på!
Vi är ett gäng här på KR som hållit på länge och visserligen känner varann väl,
men vi är nog rätt överens om när något upplevs otajt eller inte!
Det tror jag är en gemensam uppfattning vi har oavsett vem som sjunger eller spelar.
/Asti utan tights
Asti:
Har gjort en förlängd version där den som känner sig hugad kan lägga ett gitarrsolo i slutet!
Tror att solot kan starta vid 4 minuter ungefär och pågå låten ut.
Slutet kommer att få en fade out och inte sluta så här abrupt! :)
Kommer nog att redigera slutdelen en aning för att försöka maximera crescendot och kanske
även ta bort en del av den återkommande sången där.....
Om ni tycker det blir bra vore jag tacksam om ni vill skicka det till mig som en wav-fil i stereo!
Ni kan sända nedladdningslänk till min yngre assistent cpg på adress cpg.estberg@gmail.com. :)
/Asti t.f. solovår(d)are
Fuzzbub:
Yes!! Detta låter grymt bra redan nu och kommer att bli än bättre med ett schysst solo och fade out!
Detta är det definitivt bland det bästa jag har hört på KR sen jag gick med. Bra Asti! /Fuzz
[Edit] Tycker nog att du kan ha kvar den återkommande sången på slutet samtidigt som solot går. Det passar. Kanske lite lägre bara. [/Edit]
Marsall:
jajjemensan nu maler det gott ini märgen ..Så skall det se ut o låtas" ..reffen skall tjåtas" B) :D ..Tack för Örongodis! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida