Forum > Färdiga produktioner

Asti - One blink is a lifetime (med körer, klar!)

<< < (6/10) > >>

Fuzzbub:
Tummen upp på denna också.   Jag kan dock inte bestämma mig för vilken version som jag föredrar så du får ha kvar båda!  :)   /Fuzz

MaxB:
Låter skönt både som enkel högst upp på andra sidan som med mer instrument. Basen tydligare tror jag. Det är en skön låt och skönt sound!

Asti:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 14.09.2015, 16:08:32 ---Tummen upp på denna också.   Jag kan dock inte bestämma mig för vilken version som jag föredrar så du får ha kvar båda!  :)   /Fuzz

--- Slut citat ---
Tack för det! Jodå, båda versionerna finns kvar!  ;)
Tack igen för uppföljande feedback!
/Asti

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.09.2015, 16:12:27 ---Låter skönt både som enkel högst upp på andra sidan som med mer instrument. Basen tydligare tror jag. Det är en skön låt och skönt sound!

--- Slut citat ---
Versionen högst upp på andra sidan var mest för att tydliggöra hur Martin-gitarren låter
med nya Lifespan SP strängar. Ja, basen tycker jag nog är tydligare i den senaste versionen.
Roligt att du gillar låt och sound! Tack för trägen feedback!
/Asti

MOMA:
Så kommer här en fundering från en text-fixerad nisse. Den första pop-verisonen gör texten bättre rättvisa,  det känns som den är författad utifrån en medveten rytm och gör sig väldigt bra i ett komplett komp där gunget stöder rimmen och intonationen.
Känner undertecknad då alltså. typ.
Som vanligt när Mr Asti dyker upp så är det genuin kvalitet, så egentligen är det kanske en smaksak, men för den som har lust kan man lyssna på verserna och känna efter hur textraderna sitter i den första versionen. Sedan är det faktiskt jäkligt kul att strippa en låt ibland, bara för att få andra element att kliva fram.

Fnula på!

MOMA

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion