Ni har redan ändrat många gånger och jag tycker ni kommit långt så här. Gillart!
Ja du vet ju hur vi har fixat o kul att du gillart tack för tyck Maxen

Otroligt stark refräng detta. Du fick min 10a (Tolvan gick till Cadellos bidrag nr 1)
Produktionen håller inte riktigt vad låten lovar, lite för platt sound. Men helt rätt analys ang. gitarr, det behövs inte här. Sången kunden också slipats på för perfektion om man velat antar jag?
Mycket snyggt uppsnappad, för det låter modernt i mina öron.
Väldigt bra jobbat!! Mera!
Det är skojigt att jobba med Isabella jag hade gjort en refrängmelodi som hon vred till på flera sätt Sången sitter inte riktigt för jag hade tänkt köra med ett spår bara men det lät charmigt med bägge spåren och visst hade jag kunnat skjuta lite på orden speciellt i sista refrängen men som sagt gillade det charmiga. Tack för tyck Wernis

Bra låt med modernt (åtminstone enligt min gammalmodiga bedömning
) stuk!
Med starkare, distigare, mer komprimerade, skräniga, överstyrda trummor och pumpande mix
skulle du få ett ännu modernare radio-sound, men det är jag glad för att du inte har valt! 
Bra sång, bara några små otajtheter i dubbningen, som inte stör speciellt mycket.
/Asti
Ja jag förstår vad du menar men så där pumpigt vill inte jag heller ha det så det är kul att du gillar det som det är. Tack för tyck Asti

Låter finfint o hoppas på mer från er framöver... Beat on" 
Hoppas det kommer mera och det ska det väl Tack för tyck Marsall

Schysst sväng, bra prod och the Voice
Vad kan gå fel
Njä just det - det är bara att fortsätta, tack för tyck Bribedant

Man kan alltid pilla in absurdum - men denna duger gott.
Ge dig i kast med nästa där Isabella får vara med igen 
/G
Tack för peppen Gurano

Precis som Wernis fick Cadello min 12: och denna min 10:a...
Mixen kunde kanske putsas lite, men det som fick igång mig var den läckra melodin och snygga sången..
En riktig hit.. Skitbra.. 
En riktig hit.... låter ju bra - undrars över hur man får ut den, tack för Points och tyck Bjurte