Forum > Demolåtar

mahan - LIVE AND LEARN

<< < (2/2)

Fuzzbub:
Gillar dina i mitt tycke lite "aviga" svängar som kryddar dina kompositioner!  Detta alster är inget undantag.  Snygga körer och bra mix som vanligt!   /Fuzz

Marsall:
Tjou!!En skön låt o mixen e ju högklass på . Fina finurligheter här o där  :) snygga ifylls körer o lead  :) ..Det jag kan komma med som skulle hotta den"? än mer i mitt tycke är att gå upp på riden andra vändan o ösa på fram till stoppet o slutet=Andra ggr du kör  Now its my turn to live and learn ... Rock on"

MOMA:
Oooh! Det första som kommer i huvudet när pianot öppnar är Marc Cohn (och det är inte illa!) Sedan växer det och det ordentligt. Bra låt och det är skönt att höra piano hanterat på det här sättet med bra ackordsskiften och bra melodi.

Skön lyssning!

Eddi:
Ja bara att stämma in i hyllningskören en riktigt stark låt det här med finurliga arr. Speciellt i början snyggt Mahan :D

MaxB:
Det är läckert! Jag ryser då jag hör din sång i början, så mycket nerv, livserfarenhet och kärlek i rösten!
Sen med det hårdare partiet får jag lite Dream Theater-vibbar. Bra, bra bra - Mahan!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion