En nog så god Mahan-produktion!
Har inte så mycket att säga annat än att jag gillade den!
Sitter bra, som vanligt! 
STORT TACK O BÅKK FÖR DEN, KUL ALLTID NÄR DET GILLAS!
Det låter kompetent spelat och väldigt tight med mycket bra ljud!
Min enda invändning är att det tuffar på i samma intensitet och att det kanske hade höjt låten ännu mer med lite mer dynamik.
Kan du berätta lite om hur din sommarstudio är uppbyggd? (det låter som om det kan vara något även för mig)
Tackar för kommentaren, kul att det gillas. Arret e ju alltid en evighetsfråga men tanken på nån extra krydda ligger alltid med. Kanske var jag för lat denna gång

Påminn mig med ett PM att jag ska demonstrera min sommarstudio, som egentligen inte är nåt toppslipat och enormt... ett litet trångt rum men det är ju atmosfären i studion som ofta ger detdär fina, även om man sitter ensam och skruvar
Kul, svängig poplåt! Som alltid väldigt snygga gitarrer och fin stämsång.
Bra mix och prod och skön ljudbild med "lagom" bredd.
Du gör raka poplåtar som man blir glad av! Och det är inte det lättaste (vet jag av egen erfarenhet).
Är det något mer man önskar så är det väl ett stick eller något lugnare
parti i låten, som ger extra variation och ny effekt när låten drar igång igen.
/Asti
PS. Sinsin bar finns här i Vetlanda! Jag är stamgäst! 
Glömmer oftast bort dedär med variationer med taktpinnen för visst ger det nya vyer åt låtar. Men kul att det gillas även såhär i lite enklare format.

PS. menar du Vetlanda taggtrådsomringade SINGSING anstalt, och stamkund där....????
Kan hålla med om att kunde behöva brytas av lite mer, men tycker ändå att det fungerar hela vägen. 
Kul att det fungerar för dig utan brott!

Härligt Mahan sound! Sitter direkt. Bra lirat och sjunget!
Bugar o bokkar, rodnar o tackar!

STORT TACK IGEN FÖR ATT NI ORKAR LYSSNA O KOMMENTERA!