Forum > Demolåtar
EMU+ANGELINA: Dream?
Dividend:
Intressant komposition. Vad sjutton ni vill säga (skummade bara igenom första inlägget) vette sjutton dock :D
Njutbara 5 minuter iaf! Får ge en eloge speciellt åt trummisen :)
Lite mycket babbel kanske, alltså två samplingar samtidigt + sång (?).... Kan inte jag få snacka lite ? ;)
Wernborg:
Coolt. Det är väl inte så jävla noga vad som sägs antar jag, med tanke på hur du har producerat sången/talet?
Söt liten jazztrummis som fick sin stund i rampljuset emellanåt också.
Fem njutbara minuter. :wub:
Emulator:
mm. Alltså tydligen misslyckas jag. det är väldigt viktigt med vad som sägs. produktionen är ju sättet det presenteras...min tanke är att om man får se vad som sägs så skall det förmedla det jag vill, men tydligen måste jag bättra mig här!
Kul att du gillar det ändå, och jazztrummisens virvelslammer ska nog med ut mot slutet
Rattlesnake:
Egentligen ska jag nog hålla käft för jag fattar inte det här. Men jag tycker bara det låter trasigt... :mellow: Kan väl tycka att det kan vara befogat emellanåt i en del låtar, men öronen letar hela tiden efter något mjukt som kontrast till det taggiga, men här det finns inte.
Jag får associationer till en snedtändning på morfin jag fick när jag låg inne på operation. Jag vaknade tvärt efter en skön slummer av att jag drömde jag hoppade bungy-jump med kedjor. Fullt så illa är detta naturligtvis inte, men jag fattar inte sånt här. Sorry. Men alla är olika, en del gillar väl t o m Lars Noréns pjäser. ;)
Post scriptum
Jag tog och lyssnade på originalet oxå. Eller rättar sagt halva. Tänk vad musikstilar det finns. Och tänk vad mycket det är man inte begriper. Men det var trevliga bilder på Angelinas sida. Peace out. :)
mahan:
Åååålrait EMU!
Nu börjar jag åxå smälta in med jazztakterna i låten, mer behärskat nu, sticker inte ut mer.
Har en grym influensa så denna kommentar kan vara lite febrig, men jag tycker att Angelinas röst distar, och det gillar jag inte, dista på allt annat men inte "änglarösten". Förstod att det kanske e nya sångfiler på kommende, eller.
Wah Wahen hänger kvar, passar mig ypperligt. :)
Men sen önskar jag lite mer liv och bredd på det indiska torget, av nån anledning låter det momo nu, så mer stohej på torget! :)
i väntan på....
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida