Forum > Demolåtar
EMU+ANGELINA: Dream?
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 07.09.2007, 03:56:25 ---Leve industrialismen! :P Skön låt med rätt mysko stämning där orientaliska harmonier bidrar. Speakerröster, Angelinas översteprästmässande och den stadiga pålningsmaskin som nu bär ditt signum skapar en spännvidd och känns som jag kommit bort mig på någon marknad i Samarkand. Skulle mycket väl kunna vara filmmusik till någon thriller eller psykologiskt drama, typ Apocalypse.
Ja lite spontana tankar. Låter oslipat med reverb från olika rum men det skrev du ju om i presentationen. Gillar växlingarna, kontrasterna och flowet. Världsmusik som har potential för universum. Fortsätt!
--- Slut citat ---
Tack för det! HElt obruten mark att jobba på detta sätt för mig på sitt sätt, få lite filer utan ackord eller tempo...men det är oxo kul för man fastnar kanske inte på samma sätt...
kul att det låter bra hemma hos doktor eq!
Emulator:
--- Citat från: Tant Fransa skrivet 07.09.2007, 11:47:55 ---Det här blir man dyster av - in a good way :). Inte min musik, men gillar det per se, för utom de där inslagen av angina pectoris :blink: som infinner sig då och då *letar efter nitroglycerinet*.
Angelina låter bra. B)
--- Slut citat ---
bra att åtminstone en låter bra då ;)
Nå, efter att ha konsulterat wikipedia.org så vill jag tacka för lyssning och allmänbildande ord ,)
tack .)
Emulator:
Efter diskussion ovan postar jag texterna. dock inte från indiska sången om glädje på slutet. rätt risig på det språket faktiskt.
Den är där för att utgöra en positiv avslutning..lite mysko, som en del av livet :)
Tant Fransa:
Duh - det låter bra om er båda, ju!! Och att man får hjärtklappning kan ju också vara bra, under förutsättning att det var meningen :D
Emulator:
haha, jag tror det var meningen :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida