Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Isabella - Love to dance

<< < (4/5) > >>

karl:
Impressed över att du kan svänga dig i olika genrer...not my cup of tea men allt finns ju där IMHO

Allt gott karl

Eddi:

--- Citat från: Jambrains skrivet 07.09.2015, 21:45:13 ---Jomenvisst, det låter väl modernt fast kicken känns nog tam med dagens mått mätt och ska det inte pumpa lite mer om det ska vara modernt?
Fast vad vet jag, det var länge sen jag var modern  ;)
Bra försök men kanske inte riktigt ända fram känns det som.

--- Slut citat ---
Nä det är helt rätt jag avstod från att låta alltför modern funderade påsidechaning men eftersom jag inte riktigt förstår det avstod jag. Nåja den nådde nästan ända fram - det gläds vi över - tack för tyck Jambrains :D

--- Citat från: karl skrivet 07.09.2015, 22:07:29 ---Impressed över att du kan svänga dig i olika genrer...not my cup of tea men allt finns ju där IMHO

Allt gott karl

--- Slut citat ---
Javisst är det spännande att ge sig ut på lite hal is, håller med dig att det är lite udda men men... Tack för tyck Karl :D

Marruschkka:
Den här låten är väldigt bra i sin egen genre. Dansant eurodisco där din dotter gör ett strålande jobb, hon blir säkert nåt stort med tiden :D

Jag är impad! Ni jobbar fint ihop  :-)

/Marre

Eddi:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 09.09.2015, 17:53:59 ---Den här låten är väldigt bra i sin egen genre. Dansant eurodisco där din dotter gör ett strålande jobb, hon blir säkert nåt stort med tiden :D

Jag är impad! Ni jobbar fint ihop  :-)

/Marre

--- Slut citat ---
Tack Marre känner att det utvecklas hela tiden nu och Isa har ju verkligen både en unik röst och ett intresse för det hela så visst ser jag fram emot mer samarbete med dotra :D

MaxB:
Du är aningen priviligerad på det sättet. Att ha en sångerska så nära!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion