Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Isabella - Love to dance

<< < (3/5) > >>

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 08.08.2015, 13:50:57 ---Jo, den låter melodifestival och mordernt och jag är lite emot det soundet.

Ändå, fick du (och Isabella) näst högsta ppäng från mig.

Jag tyckte startfältet var dåligt, men det är inte huvudförklaringen. Det är helt enkelt en bra prestation ni satte samman.

--- Slut citat ---
Det tackar vi för Div :D

mahan:
Tjou musikfamiljen!
Alltid lika kul när ni skruvar ihop nåt tillsammans. Denna låt klarade festivalen med glans fast det nog inte är det bästa man hört av er. Tror att detdär lyssnandet och försök till att få ihop nåt som liknar nån radiopoplåt inte gett nåt nytt till låten, låter lite hastigt tillskruvat. Varför inte lita på egna komponeringar och arr, tror att det sitter bäst för er. Nåväl, Isabella med sin snygga röst och fint english uttal räddar låten och kammar hem points.

Hoppas ni kan ge er mera tid att skruva till nya egna alster och då kommer det genast mera hjärta och själ med i låtarna och det är nåt som både känns och hörs. :)

kör hårt, eller långsamt.... huvudsaken att ni kör!

h.    johan

MOMA:
Bra! Den satte sig redan under festivalen och den snurrar i huvudet fortfarande.
När det låter så här lovande, undrar undertecknad bara om det blir en fortsättning???

Eddi:

--- Citat från: mahan skrivet 15.08.2015, 01:17:29 ---Tjou musikfamiljen!
Alltid lika kul när ni skruvar ihop nåt tillsammans. Denna låt klarade festivalen med glans fast det nog inte är det bästa man hört av er. Tror att detdär lyssnandet och försök till att få ihop nåt som liknar nån radiopoplåt inte gett nåt nytt till låten, låter lite hastigt tillskruvat. Varför inte lita på egna komponeringar och arr, tror att det sitter bäst för er. Nåväl, Isabella med sin snygga röst och fint english uttal räddar låten och kammar hem points.

Hoppas ni kan ge er mera tid att skruva till nya egna alster och då kommer det genast mera hjärta och själ med i låtarna och det är nåt som både känns och hörs. :)

kör hårt, eller långsamt.... huvudsaken att ni kör!

h.    johan

--- Slut citat ---
Jo men det är väl ett "eget" alster även om det är i modern tappning. Men kul att du gillar även tidigare alster och jo jag tror det blir mer oavsett genre då. Tack för tyck Mahan :D

--- Citat från: MOMA skrivet 15.08.2015, 17:47:27 ---Bra! Den satte sig redan under festivalen och den snurrar i huvudet fortfarande.
När det låter så här lovande, undrar undertecknad bara om det blir en fortsättning???

--- Slut citat ---

Vi ska göra allt vi kan för det. Tack för tyck Moma :D

Jambrains:
Jomenvisst, det låter väl modernt fast kicken känns nog tam med dagens mått mätt och ska det inte pumpa lite mer om det ska vara modernt?
Fast vad vet jag, det var länge sen jag var modern  ;)
Bra försök men kanske inte riktigt ända fram känns det som.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion