Forum > Färdiga produktioner
Asti - Lika stilla (klar)
MaxB:
Vid 37 - "Här" - på höger sida ligger för högt på det initiala ordet. Blir onödigt överraskande. Kanske även vid 105... och 152.
Vet inte om jag skulle önska lite lägre volym initialt på vä - hö stämmor eller om de skulle vara tajtare än tajta med varandra.
Attans skönt sound och det är ett bra driv och en härlig låt!
Och jag skulle kunna kompa dig med fingerplocket! :lol:
HasseFX:
...lyssnat på nya versionen! Skulle vilja ha ner första refrängen lite till, kanske spara på stämmorna? När sista refrängen kommer in blir det en jädra nivåskillnad - låter inte rätt.
I övrigt - tja... radio ready :)
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 15.07.2015, 18:36:41 ---Du är en stor poet!
Jag har svåt att höra vad som sjungs i refrängen, men det finns ju text ;)
BRAA musik. Berörande. Fantastiskt.
--- Slut citat ---
Tyvärr är man ju ingen poet :), det hade varit spännande, men jag blir väldigt smickrad
av dina fina ord Per! Väldigt inspirerande. Tack för det!
/Asti
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 15.07.2015, 21:51:31 ---Vid 37 - "Här" - på höger sida ligger för högt på det initiala ordet. Blir onödigt överraskande. Kanske även vid 105... och 152.
Vet inte om jag skulle önska lite lägre volym initialt på vä - hö stämmor eller om de skulle vara tajtare än tajta med varandra.
Attans skönt sound och det är ett bra driv och en härlig låt!
Och jag skulle kunna kompa dig med fingerplocket! :lol:
--- Slut citat ---
Ska kolla upp dom där ställena Max! Mycket möjligt att dom är onödigt starka eller otajta.
Roligt att du gillar sound, driv och låt! Du är välkommen med fingerplock när du vill! :)
Tack för din feedback!
/Asti
Asti:
--- Citat från: HasseFX skrivet 15.07.2015, 22:41:19 ---...lyssnat på nya versionen! Skulle vilja ha ner första refrängen lite till, kanske spara på stämmorna? När sista refrängen kommer in blir det en jädra nivåskillnad - låter inte rätt.
I övrigt - tja... radio ready :)
--- Slut citat ---
OK, så du vill sänka kompet i första refrängen lite till...
Jag vill att kontrasten ska vara stor mellan vers och refräng och speciellt
mellan det avskalade partiet med bara akustiskt plock och sång
och refrängen i slutdelen, men kanske är den för stor...? Ska lyssna igen!
Tack för återkommande feedback!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida