Forum > Färdiga produktioner
Asti - Lika stilla (klar)
Marsall:
ang dubbelreffe så gör jag ett litet förtydligande bara :D Det var att dubbla ta en xtra vända på= Jag vill inte längre veta...orkar inte längre bry mig .....vem som oss raderna!!
TF/reffenötare o otydlighetsminister
Asti:
--- Citat från: Marsall skrivet 14.07.2015, 15:01:01 ---ang dubbelreffe så gör jag ett litet förtydligande bara :D Det var att dubbla ta en xtra vända på= Jag vill inte längre veta...orkar inte längre bry mig .....vem som oss raderna!!
TF/reffenötare o otydlighetsminister
--- Slut citat ---
OK, då är jag med! :D
Tack för klargörandet!
/Asti - Miss Uppfattare
MOMA:
Bra Jobb!
Vad gäller refrängen och att spara på krutet – en variant är ju att lägga till något litet extra på slutet också.
Men jag tycker låten är kanon, skulle det kunna finnas lite mer luft i mastern?
Men oavsett, skön låt att lyssna till!!!
Asti:
--- Citat från: MOMA skrivet 14.07.2015, 17:23:00 ---Bra Jobb!
Vad gäller refrängen och att spara på krutet – en variant är ju att lägga till något litet extra på slutet också.
Men jag tycker låten är kanon, skulle det kunna finnas lite mer luft i mastern?
Men oavsett, skön låt att lyssna till!!!
--- Slut citat ---
Kom tyvärr inte på något mer att lägga på i slutrefrängen, så det fick
bli att banta arret i första refrängen i stället! :)
Hoppas det fick avsedd effekt...
Vet inte hur jag ska åstadkomma mer luft i mastern...något förslag?
Roligt att du ändå finner låten skön att lyssna till!
Tack för din feedback!
/Asti
mahan:
Tjou Asti!
Mycket snygg låt och 6/8 sitter som schmäck! Får wild western feelings, kunde vara musik till en western film.
Det enda jag kunde ändra aningen är chorusdelen, tycker att balansen mellan vers o chorus e lite för stor så gärna dra ner lite volymen på choruset. Och då menar jag kompet o stämmorna. Småpetigt kanske men själva låten är en fullträff igen en gång, jättebra jobbat! Mjuk o luftig mix åxå, GILLAS!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida