Forum > Demolåtar
equality & Marsall - Väntar på dig
equality:
--- Citat från: Eddi skrivet 29.08.2015, 16:23:39 --- :D Ja det blev ju nåt helt annat än vad jag föreställde mig i mitt inre, men charmigt och kul med svenska - du kanske får ett förslag från mig också så småningom texten är i alla fall klar.
--- Slut citat ---
+1 (+2 om du skickar din verre :-))
--- Citat från: MaxB skrivet 29.08.2015, 18:57:33 ---Det är roligt med Marsalls underfundiga texter som framförs på teatraliskt sätt. Tycker det gav bra krydda till denna låt.
--- Slut citat ---
+2
Gurano:
Låter bra på det stora hela. De digitala trummorna försvinner i mixen på några ställen (tex vid 20-37).
Ibland känns det som att sången inte riktigt synkar med musiken - eller tvärtom.
Det känns även som att sången på sina ställen inte riktigt hänger med - men det kan du lätt fixa i mixen genom att flytta några ord i rätt takt ... liksom.
En kul lyssning - lite udda kombo av ingredienser.
/Gurano
Asti:
Kul text och sång av Marsall, men den känns inte helt synkad med musiken!
Tycker dessutom att sången är för stark i mixen.
/Asti t.f. synkopat
MOMA:
Hmmm. Måste säga att harmisarna är intressanta, och att arret i sig är lättast kul, men: mixen på sången, kan det göras en aning mer klar - för textens skull??
Kan tänka mig att en dubb (är det en dubb?) kom till för attityden, men den släcker intresset en aning när man inte får fatt i orden...
Men som sagt, bra harmonier och kul arr!!
pxm:
Vilken spännande progression !!!! :) Coolt....
Basljudet är suveränt....Pianot likaså (vilket piano är det ??)
Trummorna tycker jag är litet tunn men de fungerar.
Jo, det är rätt coolt med trummorna ändå hör jag nu...
Texten är suverän och sången är en jättecool insats
av Marsall.
Ett spännande collab.
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida