Forum > Demolåtar

ynot....i spy .....uppdaterad med bas o funk gura

<< < (2/6) > >>

ynot:

--- Citat från: Wernborg skrivet 06.09.2007, 00:03:37 ---Grymt. Bäst hittills.

Fantastiskt gitarrljud. Mums full i bibblan. Skönt knarr också nånstans i bakgrunden.

--- Slut citat ---

guran är en telecaster genom mixbordet till revalver ii  grym plugg helt klart..
knarret är en fin bas synt.

roligt att du diggar..

ton

ynot:

--- Citat från: mahan skrivet 06.09.2007, 00:05:21 ---Jasså Otny vill spy!

Härligt att höra din röst igen, låter fan så proffsigt detta. Snygga guror, blöta o fläskiga, riktigt plaskar om dem! :D
Äret en enögd bandit, eller är det "donglen" han sjunger om? :P

Lite soolo adderat till detta så är det färdig produkt! Laikit! :)

h.  Johan

--- Slut citat ---

skönt att du drar parallerna jag missar ;)  "mr perv"
solo o riv ligger o väntar
danko mhan för koments o lyssning

ynot:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.09.2007, 00:05:41 ---Hej Tony.
Detta gillar jag,en av dina bästa! Här sjunger du riktigt grymt! Guran låter helrätt.Shit vilket skönt sound å driv låten igenom.Hade låten varit min,så hade jag bytt ackord och ökat intensiteten en bit in låten..samt flippat ut på ett bas solo..kanske om ett halv år då jag tränar på bas dj...ln för fullt.. :D

Skitbra!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

kan bli lite mer slipande satte mig bara efter jobbet o lirade in i 40 minuter så jag vill ju inte över arbeta men löite fix o sola kan det bli

roligt att det gillas..

tony

Wernborg:

--- Citat från: ynot skrivet 06.09.2007, 10:15:51 ---satte mig bara efter jobbet o lirade in i 40 minuter
--- Slut citat ---

Känns nån stans som det kan bli din grej. "Efter jobbet-musik" typ...

:)

DåligtGehör:
Fantaskitskt gitarrljud säger många. Jo jag anar det under jobbiga basfrekvenser. Mixen låter bumlig och jobbig hos mig (som inte har det dämpat i hörnet där jag sitter). Rösten låter bra och låten är helt ok fast den nog skulle behöva bli lite mer speciell. Lite för mycket mainstream över det trots bra gitarrer. Tror det är trummorna som behöver bli intressantare . Vad basen gör har jag svårt att urskilja.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion