Forum > Demolåtar
equality - Tounge
John Isak:
Good shit! :) De allra första takterna fick mig att tänka på Adolphson & Falk men sedan blev det associationer i stil med Fem myror och 70-tals raj till Jojje Wadenius till Equality. Gillart! :)
MaxB:
--- Citat från: John Isak skrivet 24.06.2015, 15:36:31 ---Good shit! :) De allra första takterna fick mig att tänka på Adolphson & Falk men sedan blev det associationer i stil med Fem myror och 70-tals raj till Jojje Wadenius till Equality. Gillart! :)
--- Slut citat ---
De första takterna fick mig att tänka på ol' John Isak! B)
John Isak:
--- Citat från: MaxB skrivet 24.06.2015, 16:52:36 ---
--- Citat från: John Isak skrivet 24.06.2015, 15:36:31 ---Good shit! :) De allra första takterna fick mig att tänka på Adolphson & Falk men sedan blev det associationer i stil med Fem myror och 70-tals raj till Jojje Wadenius till Equality. Gillart! :)
--- Slut citat ---
De första takterna fick mig att tänka på ol' John Isak! B)
--- Slut citat ---
Max, dra ut propparna! ;)
Marsall:
Härligt Equilibratiserande :D ..Miles D meats riffydick.. Skulle vilja ha guran lite mer in the face ..när den ändå riffar på så gott som den gör nu.. ;) B)
equality:
MaxB: Lite "beska" harmisar kanske. Ja, jag gillar ju när det skaver lite. Kul att gunget funkade ändå.
MOMA: Förstår precis vad du menar. Tror att kontrastförstärkningen mellan de olika delarna skulle fixas med takt- och rytmsektionsförändringar. Kanske kantslag på virveln i lugnare partierna och sedan vedhuggartryck på slutet. Rätt kass på sånt men kanske får ett ryck såhär i semestertider. :)
John Isak: Smög sig in en katt bland hermelinerna där på slutet i din name-dropping men tackar och bugar!
Marsall: Hello there! Miles hade jag faktiskt i tankarna. Hans sordinerade trumpet och underfundiga frasering hade suttit fint. Ja, elguran fick stå tillbaka lite där i hörnen då jag hade funderingar på sång - vill du testa?? :)
Kanske med elorgelns inträde att den ligger mer korrekt i just det partiet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida