Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Walk This road alone

<< < (5/10) > >>

Plinka:
Skitsnyggt! Riktigt bra du fått till gitarrerna ;)

Bribedant:
Ser två 25/6 versionen men den med bastuban är min favvo. Låter riktigt bra och trevlig låt. Snubblar virveln lite ibland?

MaxB:

--- Citat från: Plinka skrivet 27.06.2015, 16:17:13 ---Skitsnyggt! Riktigt bra du fått till gitarrerna ;)

--- Slut citat ---

Tack Plinka! Det lönar sig att plinka!

--- Citat från: Bribedant skrivet 28.06.2015, 02:19:35 ---Ser två 25/6 versionen men den med bastuban är min favvo. Låter riktigt bra och trevlig låt. Snubblar virveln lite ibland?

--- Slut citat ---

Den du favoriserar är ju den som gäller men jag tyckte det var intressant att ha en verre med största fokus på körerna eftersom de är ett kapitel för sig, då jag lagt ner lite arbete på dem.
Bra om vassheten du och jag hörde i förra versionen inte längre är kvar i dina öron(?)
Jag hör en viss vasshet från min leadsång i nuvarande men bara i ett par hörlurar som är mina diskantrikaste. 

Dividend:
HAr inte läst några kommentarer.

Tycker körerna ska ned en bra bit (Lyssnade på andra spelaren i raden). Har lite svårt sån här - ja, vad ska man kalla det - Bob Dylan-stuk, men du sjunger i alla falafel bättre än Bob.

Låten är jättebra, trots detta. En av dina bästa. KAnsek den bästa.

HasseFX:
...de första 45 sekunderna av "översta" mixen är så bra! Underbar låt,  fint "nära" sound i gitarrerna, skönt laindback stomp och rösten... en så'n underbar timbre!!  :wub:

Runt 46 sekunder tappade jag hakan  :blink: och trillade kort därefter av stolen av gapskratt  :lol:

Lyssnade även på andra mixen med "normal" bas och nej - kvintbas är så fel på denna annars coola countryblues! Ett arr typ Union Station skulle sitta som en smäck!! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion