Forum > Färdiga produktioner
MOMA – I´ll Be Right on Time – Featuring Beth
MOMA:
--- Citat från: Dividend skrivet 18.06.2015, 16:59:26 ---SKriv gärna vad du vill ha feed på (allt förmodar jag?)
Tycker det låter härligt, tjejen är bra inmixad, stämningen är på topp (eller så är jag bara ovanligt glad idag och låten bör göra en irriterad på henne istället, enligt din beskrivning av vad den handlar om :) ). Gillar blåset vid 155, riktigt snyggt.
Spridda tankar bara.
--- Slut citat ---
Tack för den positiva kommentaren!
Nu till en fråga apropå blås – är det någon som hittat en bra bra plugg i den svängen?? En inte alltför komplicerad historia med bra möjlighet att arra? Alla tips är varmt välkomna!
Marsall:
härligt Djup i mixen o sången ligger klockrent i densamma..hög klass :)
equality:
Fyndigt Lo-Fi intro. Tycker det låter som Plinkas vox! :) Musikaliska inramningen gillas skarpt. Särskilt akke-guresolot, yes! Bra lir i övrigt också. Lite vass mix och drumsen något burkiga är väl det enda jag kan komma på att klanka på. Blåset låter helt ok, tycker jag. Själv använder jag Chris Heinz Horns - låter bättre än allt annat crap jag testat men inte använt denna plug ssk mycket än.
MOMA:
Ja, om jag ska öppna projektet igen, så är det nog trummor och mellanregistret jag ska jobba på. Bättre balans och mindre "vass"topp. Ska också ev byta ståbas.
Tack för bra kommentar!
Eddi:
Urskön om jag inte visste bättre så hade jag trott det var Plinka bakom voicen :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida