Forum > Färdiga produktioner
MOMA – I´ll Be Right on Time – Featuring Beth
Dividend:
--- Citat från: MOMA skrivet 25.06.2015, 10:16:28 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 18.06.2015, 16:59:26 ---SKriv gärna vad du vill ha feed på (allt förmodar jag?)
Tycker det låter härligt, tjejen är bra inmixad, stämningen är på topp (eller så är jag bara ovanligt glad idag och låten bör göra en irriterad på henne istället, enligt din beskrivning av vad den handlar om :) ). Gillar blåset vid 155, riktigt snyggt.
Spridda tankar bara.
--- Slut citat ---
Tack för den positiva kommentaren!
Nu till en fråga apropå blås – är det någon som hittat en bra bra plugg i den svängen?? En inte alltför komplicerad historia med bra möjlighet att arra? Alla tips är varmt välkomna!
--- Slut citat ---
Jag har inte testat den, men Arturia brass ska vara bra och ska ta lite utrymme också = inte alltför avancerade inställningsmöjligheter.
MOMA:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.06.2015, 19:39:24 ---
--- Citat från: MOMA skrivet 25.06.2015, 10:16:28 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 18.06.2015, 16:59:26 ---SKriv gärna vad du vill ha feed på (allt förmodar jag?)
Tycker det låter härligt, tjejen är bra inmixad, stämningen är på topp (eller så är jag bara ovanligt glad idag och låten bör göra en irriterad på henne istället, enligt din beskrivning av vad den handlar om :) ). Gillar blåset vid 155, riktigt snyggt.
Spridda tankar bara.
--- Slut citat ---
Tack för den positiva kommentaren!
Nu till en fråga apropå blås – är det någon som hittat en bra bra plugg i den svängen?? En inte alltför komplicerad historia med bra möjlighet att arra? Alla tips är varmt välkomna!
--- Slut citat ---
Jag har inte testat den, men Arturia brass ska vara bra och ska ta lite utrymme också = inte alltför avancerade inställningsmöjligheter.
--- Slut citat ---
Arturia, det är antecknat. Tackar! Någon annan som provkört en eller annan blås-plugg?
Asti:
Jättesnyggt! Läckert arr och fin mix/prod!
Det enda jag reagerar på är att sången kunde få lite mer diskant/lyster...
Skitbra!
/Asti
MOMA:
Skulle kanske lyfta den vid 5000 + och få in lite luft. Men det får bli sinom tid (vilket uttryck förresten)
Men som sagt, om man hittar någon hugad ny sångerska, så får vi se.
Tack för kommentaren!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida