Forum > Färdiga produktioner
MOMA – You Are Mine – Featuring Beth
equality:
--- Citat från: MOMA skrivet 25.06.2015, 10:02:04 ---Kul att du gillade den! Ska skicka hälsningen vidare :)
Varför har du inte varit här?? här händer ju hela tiden nya förunderliga saker!!
Ha det!
--- Slut citat ---
Ja, tänk vad man missar! Nja, det 'musikiska' kanske kommer tillbaka här nu, inseglandes lika förföriskt omärkigt som en regnig sommar. :-)
MOMA:
--- Citat från: Marsall skrivet 25.06.2015, 13:12:56 ---Bra mix igen o sångerskan e levererar fint o avslappnat klockers ini kaklemäntet gott.. bägge! :D B)
--- Slut citat ---
Ja, mixen var ju på sin tid lite enklare - med sisådär 13-14 spår innalles (mot snitt på 25-30 på prog-halabaloot :)
Tackar!
Asti:
Även här jättefint arr och mix/prod! Inget fel på framförandet heller! :)
Hittar inget att klaga på. Sången tycker jag här har bättre diskant/lyster än i förra låten.
Skön lyssning!
/Asti
MOMA:
Tack!
Kanske skulle den här kunna tjäna som mönster vad gäller vocal mix för de övriga. Ska ta mig en genomlyssning.
Bra tips! Thanks.
spacetrucker:
Skön låt om än en aning för lång tycker jag. Perfekt music för en sömnig morgon.... just nu är jag tyvärr på jobb men jag kan mycket väl föreställa mig att vakna upp till denna låt.... gardinerna svajar framför ett öppet fönster...
Men som sagt, lite för lång kanske
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida