Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Fantasi

<< < (5/6) > >>

Roffe H:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 12.06.2015, 11:16:47 ---Låter proffsigt och bra det här.  Jag skulle vara väldigt nöjd med detta.  Svängig och skön låt.   Jag tycker att alla nivåer o.dyl. är bra förutom då kanske när koskällan gjorde entré då jag hoppade till lite.  :)     /Fuzz

--- Slut citat ---

Man kan visst hålla på att finslipa hur mycket som helst, skällde lite på kon och drog ner något där... :lol:

MaxB:
It's as good as it can get!

Wernborg:
Svängigt. Bra harmonier, skön med lite jazzig pop.

Enda jag tänkte på var att det väldigt lång tid innan låten började. (60 sek. till sången kom in)

Gött!

Roffe H:

--- Citat från: MaxB skrivet 13.06.2015, 22:32:11 ---It's as good as it can get!

--- Slut citat ---

Tack MaxB, ja...har gjort mitt bästa så långt och är nöjd själv  :)

--- Citat från: Wernborg skrivet 15.06.2015, 18:44:00 ---Svängigt. Bra harmonier, skön med lite jazzig pop.

Enda jag tänkte på var att det väldigt lång tid innan låten började. (60 sek. till sången kom in)

Gött!

--- Slut citat ---

Kul att du tyckte det var svängigt och gött Wernborg. Nåja, nåt lite, som liknar sång kommer ju in tidigare än så...det var liksom avsikten att sången med text kommer senare eftersom jag inte hade så mycket mer att säga....  :D

Dividend:
Får vibbar av Ted Gärdestad och jag vet inte riktigt varför, det är samma stuk på nåt vis :D (Både musik och text.)

Bra!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion