Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Fantasi
Roffe H:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.06.2015, 08:10:23 ---Tjabba Roffe :)
Första låten på länge som jag lyssnar på här på KR.
Kul låt,bra lirat.Mixen låter bra hos mig.Har sår i örat efter hörselproppar,så jag lyssnade ganska lågt och det lät helt okej.
Mike
--- Slut citat ---
Kul att ha dig tillbaka på KR igen, tack för kommentar och hoppas på att få höra en ny låt snart från dig igen... :)
Roffe H
Gurano:
Tycker att det låter helt ok med nivåer å allt.
Lite osynk på sången kanske - å kasnke kan man ha lite roligare ljud på en av gurorna (men det är en smaksak :D ).
/Gurano
MOMA:
Hej. Får jag säga något? Ok: Det här har den där lediga kvaliteten som man kan hitta i Jojje Wadenius bästa stunder - en riktigt bra text som sänker garden på lyssnaren direkt, och en melodi på lekfulla harmonibyten som gör den luftig och lätt.
Om det finns något att säga så är det två saker; 1. Det skulle gunga gott med en tamburin på åttondelarna. 2. Tweeka detaljerna för lagom synk sång gitarr (inte för mycket :) Det är den här pärlan värd!
Jättekul att lyssna in på!
Roffe H:
Tack Gurano och MOMA för lyss och kommentarer...har försökt synkat sången så gott det går och justerat gitarrljudet något, får väl duga så här. Roligt att texten gillas :)
Fuzzbub:
Låter proffsigt och bra det här. Jag skulle vara väldigt nöjd med detta. Svängig och skön låt. Jag tycker att alla nivåer o.dyl. är bra förutom då kanske när koskällan gjorde entré då jag hoppade till lite. :) /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida