Forum > Färdiga produktioner
Asti - Stay (klar)
Dividend:
Oerhört fin låt. Nu lyssnar jag inte på "nödrimmen", men i refrängen tycker jag lyriken funkar (och jag är överste-domare i HDs -avdelning i språkkunskap, så de så).
Håller med om att du blir bättre och bättre, men trots utvecklingen så hörs det ändå att det är Asti som gjort låten :) (Och det är menat neg... positivt!)
Bör avnjutas med lite cola, rött vin, eller en alvedon om man har huvudvärk! :)
Låter klart för skiva.
Asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 30.05.2015, 08:39:16 ---Oerhört fin låt. Nu lyssnar jag inte på "nödrimmen", men i refrängen tycker jag lyriken funkar (och jag är överste-domare i HDs -avdelning i språkkunskap, så de så).
Håller med om att du blir bättre och bättre, men trots utvecklingen så hörs det ändå att det är Asti som gjort låten :) (Och det är menat neg... positivt!)
Bör avnjutas med lite cola, rött vin, eller en alvedon om man har huvudvärk! :)
Låter klart för skiva.
--- Slut citat ---
Gläder mig mycket att du gillar låten Per, trots nödrimmen! :D
Det är också väldigt kul att höra att man utvecklas och blir bättre.
Om så är fallet tror jag att det är mer vad gäller det tekniska än själva låtskrivandet...
Tack för din kommentar och hoppas ingen behöver ta Alvedon efter att ha lyssnat! :rolleyes:
/Asti
MaxB:
Låter bra men just nu är jag i gasen och vill ha mer fart! :o
Gillar dig och din musik Asti!
bjurte:
Ta det lugnt med Gasen Max.. Du blir så grinig på våra nykomlingar annars.. ;)
Annars satt Astis Akke som ett spett... Snyggt.
MaxB:
--- Citat från: bjurte skrivet 30.05.2015, 12:35:47 ---Ta det lugnt med Gasen Max.. Du blir så grinig på våra nykomlingar annars.. ;)
Annars satt Astis Akke som ett spett... Snyggt.
--- Slut citat ---
Asti nykomling? Jag har nyss gasat på Karl också... :D
gasen är inte spriten, kan jag väl förtydliga.
Jag ska betala räkningar lasta häst och sen packa ihop för att åka till Eddi. Vi ska på grillparty ikväll. På så sätt är det lite fart/gaspådrag.
Kanske träffar vi nån annan från kr ikväll?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida