Forum > Demolåtar
Gurano & Marsall - Som en apman
mahan:
Bappada, denhär e ju riktigt bra! Mixen sitter bra såsåm liret. Sången o texten lyfter låten fint.
Nåt överraskningsmoment i chorus kunde hämta nåra tilläggspoäng, släng in nåt nytt eller plocka bort nåt oväntat.
Roliga nåjslåtar ni har på gång, fortsätt!
h. johan
spacetrucker:
Sången funkar bra och mixen gillar jag men.. välgjord men långtråkig :huh:
//Space
Gurano:
--- Citat från: mahan skrivet 25.05.2015, 14:09:16 ---Bappada, denhär e ju riktigt bra! Mixen sitter bra såsåm liret. Sången o texten lyfter låten fint.
Nåt överraskningsmoment i chorus kunde hämta nåra tilläggspoäng, släng in nåt nytt eller plocka bort nåt oväntat.
Roliga nåjslåtar ni har på gång, fortsätt!
h. johan
--- Slut citat ---
Tackar - kul att den gillas.
Ska fundera på om jag lägger till eller tar bort nåt!
Jodå vi ska fortsätta - vi har några på G ... typ hela tiden :D
--- Citat från: spacetrucker skrivet 25.05.2015, 14:22:28 ---Sången funkar bra och mixen gillar jag men.. välgjord men långtråkig :huh:
//Space
--- Slut citat ---
Bra att sång och mix funkar - men långtråkig eller inte ... tja det sitter i lyssnarens öra, enligt mig ;)
Tack båda för lyss å tanke
/Gurano
bjurte:
Oklanderligt framfört, men lite förmycket 'blöt filt' över mixen, särskilt sången, öppna upp för böfvulen.. :D
Kunde kanske hända lite mer, rent harmoniskt/rythmiskt då, blir lite entonigt i längden..
Gurano:
--- Citat från: bjurte skrivet 26.05.2015, 15:38:29 ---Oklanderligt framfört, men lite förmycket 'blöt filt' över mixen, särskilt sången, öppna upp för böfvulen.. :D
Kunde kanske hända lite mer, rent harmoniskt/rythmiskt då, blir lite entonigt i längden..
--- Slut citat ---
Ok - ska kolla på filten :D
men för oss så svänger det gott och inget mera kommer att läggas till.
Tack för lyss å komment
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida