Forum > Demolåtar

mahan - THROW THE DICE

<< < (3/3)

zorrow:
I like! Härligt originella harmonier stundtals och mixen siter som en smäck! Bra komponerat och framfört. Kanske att basen skulle få höras liiite mer. Lite popmixat nu men smaken är som baken...

HasseFX:
Snygg poplåt  med en hel del skön popgitarr (spel och ton), men jag tycker inte du låter bekväm i genren... :unsure:  Du är ett med tyngre rock, vad jag tycker!!

Gurano:
Låter bra som väntat - lite mjukare rock än vad du brukar göra - i alla fall enligt mitt öra.
Jag har svårt att hitta något att ge kreativ kritik kring för det är bra rakt igenom. Personligen är det inte min typ av rock (för poppig liksom).
Mellan 129-142 (tydligast vid 138-139) finns ett par låga men hårda "smällar" som stör min lyssning.

/Gurano

mahan:

--- Citat från: zorrow skrivet 22.05.2015, 20:07:30 ---I like! Härligt originella harmonier stundtals och mixen siter som en smäck! Bra komponerat och framfört. Kanske att basen skulle få höras liiite mer. Lite popmixat nu men smaken är som baken...

--- Slut citat ---
Stort tack! Ska kolla upp basen bara jag hinner, och poppenrock eller roppenkrock är genren! :D

--- Citat från: HasseFX skrivet 23.05.2015, 16:41:24 ---Snygg poplåt  med en hel del skön popgitarr (spel och ton), men jag tycker inte du låter bekväm i genren... :unsure:  Du är ett med tyngre rock, vad jag tycker!!

--- Slut citat ---
Tjou, ibland får det lov att vara lite lättare men lovar att det kommer även tyngre, vikten ökar ju hver dag! :P
Tack Hasse för lyss o comm!

--- Citat från: Gurano skrivet 23.05.2015, 20:35:00 ---Låter bra som väntat - lite mjukare rock än vad du brukar göra - i alla fall enligt mitt öra.
Jag har svårt att hitta något att ge kreativ kritik kring för det är bra rakt igenom. Personligen är det inte min typ av rock (för poppig liksom).
Mellan 129-142 (tydligast vid 138-139) finns ett par låga men hårda "smällar" som stör min lyssning.

--- Slut citat ---
Tjou G!
TAck för kommentaren, lite mjukt ibland för att det ska synas nån skillnad  till det hårda. :)

JISSES VILKA KRAV NI STÄLLER PÅ EN, NÄR MAN E ÖVER 60 SÅ SKA MAN VÄL DRA VALS OCH TANGO ELLER......
NÄEMEN, DET SKA NOG TYNGA PÅ SIG BARA JAG HINNER OCH ORKAR! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion