Forum > Demolåtar
Gurano - irriterad
Gurano:
Fasen!!! :angry:
Helt plötsligt vägrar dawen att ladda vissa vst - har aldrig hänt förr. Har klurat länge nu utan att lösa det - men man får jobba vidare på det.
Slängde ihop denna lagom irriterad (använde en urgammal grundgrej jag gjorde som tonåring) - nåt att ha?
Hur gå vidare - förslag? Någon som vill vara med/haka på - säg till!
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Ploj18_irriterad1.mp3[/mp3]
mahan:
Tjou G!
Som du själv brukar säga så e de väl bra i det stora hela, ingredienser till topplåt här.
Men innan du fortsätter så tycker jag att du ska dra ner på takten för nu blir man aningen "irriterad" och stressad att lyssna. Här lyser tonåringens otömbara enrgiföråd igenom, så koppla om låten till 2015, men å andra sidan om det var irritationen du sökte efter (låtnamn: Irriterad) ja då är detta ett färdigt alster ;)
h. johan
spacetrucker:
Jag blir då inte irriterad på denna. Gillar första halvan (med distgitarrerna) mer än andra halvan. Tycker den "odistade" delen kunde kortas av och sen kunde distgitarrerna komma med på slutet igen efter Basen gillas :)
//Space
Asti:
Jag tycker det är bra driv i rytmen! Snygga gitarrer, men dom
lämnar inte mycket utrymme för sång om du hade det i tankarna....
Skulle kunna funka bra som soundtrack till t.ex en biljakt, utförsåkning på skidor o.d.
/Asti t.f. biljägare
Marsall:
jobbar på bra här med instrumenten..kanske lite för energisk OM man inte tar ett brake typ vid 0.69 ett släpp acckord o en svävande synth eller nåt gott o övriga leker försiktigt med grundtonerna ..o sen pang påt igen.. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida