Forum > Demolåtar
mahan - RUSH HOUR (Ny version 21 maj)
mahan:
--- Citat från: MaxB skrivet 21.05.2015, 22:03:36 ---Bra mix och rösten är fin fin!
Det enda jag har att invända mot är att jag upplever basgitarren på tok för tunn och i avsaknad av ... (håll i dig nu...) ... basfrekvenser.
Men ingen annan har yppat det så jag kan, om du vill, tro att det är min lyssning, som inte har vad som förväntas.
--- Slut citat ---
Tack Max!
Nu ska söka fram min "tjockare" bas :P
HAr blivit så försiktig med basandet, brukar oftast bli för mycket. Skall fixas.
--- Citat från: Dividend skrivet 21.05.2015, 23:24:03 ---Riktigt bra. Kan hålla med Maxb om basen. Annars fullträff, snygga riff, snyggt sjunget. Roligt ämne (texten)
Bra!
--- Slut citat ---
Kul att du gillar Per! :)
Och basen kommer att fixas under dagen lopp
zorrow:
Kanoners låt! Mixen i version ett är i mitt tycke bättre (kanske från ett hårdrocksperspektiv där kaggen skall höras). Kanske lite basfrekvens till på basen som Max skriver. Lite var ordet.
mahan:
--- Citat från: zorrow skrivet 22.05.2015, 20:15:21 ---Kanoners låt! Mixen i version ett är i mitt tycke bättre (kanske från ett hårdrocksperspektiv där kaggen skall höras). Kanske lite basfrekvens till på basen som Max skriver. Lite var ordet.
--- Slut citat ---
Tjou Zorrow!
Det tycks vara bra att lägga upp flere versioner, nånting för envar sas. Kul att du gillar och lyssnar! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida